مرور رخدادهای جدید دنیای علم در مجله علمی ،عصرگاهی شبکه چهار

تاریخ انتشار: دو شنبه 9 مرداد 1396
در «مرورگر» برنامه «چرخ» رخدادهای جدید در دنیای علم بازخوانی می شود.
تعداد بازدید: 38

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما:برنامه «چرخ» مجله علمی و عصرگاهی شبکه چهار سیما است که با حضور چهره‌های برتر علمی و پژوهشی به رویدادهای مهم علمی می‌پردازد؛  یکی از ماموریت های اصلی این برنامه  اطلاع‌رسانی به موقع و لحظه به لحظه نسبت به حوادث و رویدادهای علمی ست ، که در جهان دانش اتفاق می‌افتد،و به همین منظور بخشی در برنامه به نام  «مرورگر» طراحی شده است.

به گفته مریم فیروزی تهیه کننده برنامه: در بخش «مرورگر» اتفاق های جدید دنیای علم در همان  روز به انتخاب و ترجمه سردبیر برنامه حلیه صبورنژاد، توسط شهریار ربانی  ارائه و تصاویر مرتبط با آن در برنامه نمایش داده می شود.به طور مثال ، مرورگر امروز چرخ (9 مرداد ماه) به موفقیت تیم های ایرانی در مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن که از 3 تا 8 مرداد برگزار شد، اختصاص دارد، و ما دراین بخش تصاویری از این مسابقات و همچنین پیام تصویری اختصاصی از سرپرست تیم های اعزامی به این مسابقات را پخش کرده و موفقیت ها و مقام هایی را که ایران کسب نموده معرفی می کنیم .و طی روزهای آینده از مسئولین و مقام آوران این مسابقات برای حضور در برنامه دعوت به عمل می آوریم .

فیروزی گفت:در ایم بخش از برنامه «چرخ» مقالات علمی چاپ شده در مجلات معتبر علمی همچون نشنال جئوگرافیک، نیو ساینتیست، ساینس و نیچر و... به انتخاب سردبیر برنامه  ترجمه و بخش هایی از آن خوانده شده و به همراه عکس ها و فیلم های مرتبط نمایش داده می شود.

فیروزی افزود: در بخش کارشناسی برنامه «چرخ» امشب، با حضور دکتر امیر تقوی پور عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی خودروهای هیبریدی معرفی  و بررسی می شوند.

برنامه «چرخ» کاری از گروه دانش شبکه چهار سیما  است و شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 به صورت زنده پخش می شود

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها