برنامه چرخ امروز 27 اردیبهشت ماه به «روز جهانی ارتباطات» می پردازد.

تاریخ انتشار: چهار شنبه 27 اردیبهشت 1396
به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: مجله علمی تخصصی «چرخ» به تهیه کنندگی مریم فیروزی امروز در دو بخش تلاش می کند با حضور چهره‌های علمی و پژوهشی به دو رویداد مهم «روز جهانی ارتباطات» و «بزرگداشت حکیم عمر» خیام بپردازد.
تعداد بازدید: 133

با رشد سریع و شگفت انگیز وسایل نوین ارتباطی در جهان می توانیم تازه ترین اخبار و گزارشات را از دورترین نقاط جهان بدست آوریم. به اعتقاد برخی از صاحب نظران غربی وسایل ارتباطی نوین بی وقفه و شتابان در حال جهانی شدن می باشند. و ایده ی دهکده ی جهانی رو به محقق شدن است و مردم در جهانی زندگی می کنند که هر لحظه زیر نگاه تیزبین یکدیگر قرار می گیرند. در «روز جهانی ارتباطات» زیر ذره بین چرخ نگاهی می کنیم به تحولات ارتباطات و نقش آن در تسهیل زندگی روزمره .

چرخ امشب به میزبانی شهریار ربانی و با حضور دکتر سید سعیدرضا عاملی ، استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران به «روز جهانی ارتباطات» اختصاص دارد . و در بخش دیگری باحضور  دکتر حجت الحق حسینی پژوهشگر و متخصص تاریخ و فلسفه علم با گرایش ریاضیات و نجوم شناسی به بزرگداشت حکیم عمر خیام از برجسته ترین حکما و ریاضی دانان جهان اسلام می پردازد.

برنامه «چرخ» کاری از گروه دانش شبکه چهار سیما است که شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 پخش و  روز  بعد ساعت 8:00  باز پخش می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها