مخابرات نوری زیر ذره بین چرخ

تاریخ انتشار: شنبه 23 اردیبهشت 1396
برنامه "چرخ" امروز شنبه 23 اردیبهشت به ابعاد علمی مخابرات نوری می پردازد . به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: امروز شنبه 23 اردیبهشت ماه ، برنامه چرخ به تهیه کنندگی مریم فیروزی به موضوع حفاظت از گیاهان و مخابرات نوری می پردازد.
تعداد بازدید: 39

 

حفاظت از محیط زیست تحت تأثیر سه فاکتور در هم آمیخته است: قوانین زیست‌محیطی، اخلاق و آموزش و پرورش. هر کدام از این سه فاکتور، هم در سطح تصمیمات بین‌المللی و هم در سطح ارزش‌های رفتاری و شخصی، بر محیط زیست تأثیر می‌گذارند. برنامه چرخ با توجه به اهمیت حفاظت از محیط زیست و روز جهانی حفاظت از گیاهان این برنامه را به حفاظت از گیاهان اختصاص داده و در این برنامه به میزبانی شهریار ربانی و با حضور مجید اسکندری محقق و مولف گیاه شناسی و دانشجوی دکترای علوم گیاهی دانشگاه علوم و تحقیقات به این موضوع پرداخته است .

شبکه های فیبر نوری زیر ساخت اصلی سیستم های مخابراتی هر کشوری را تشکیل می دهند. چرخ امشب در بخش دوم با حضور دکتر نصرت ا... گرانپایه ، استاد دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ، ابعاد علمی مخابرات نوری را مورد بحث و بررسی قرار می دهد .    

برنامه «چرخ» با هدف گردش در جهان علم و دانش کاری است از گروه دانش شبکه چهار سیما  از شنبه تا چهارشنبه ساعت 19:00 پخش و روز بعد ساعت 8:00 بازپخش می شود .

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها