«چرخ» بررسی می کند: سلامت الکترونیک و آینده کسب و کارها

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 شهریور 1400
سومین قسمت فصل جدید «چرخ» به سلامت الکترونیک و کسب‌وکارهای آینده اختصاص دارد. این برنامه ساعت 19 امروز، سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ از شبکه‌ی چهار پخش می‌شود.
تعداد بازدید: 58

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این قسمت از «چرخ»، پویا پاک‌نژاد، مجری-کارشناس بخش‌ «تازه‌ها» با علی خورشیدی، روزنامه‌نگار فناوری درباره‌ی مهم‌ترین رخدادهای رباتیکی و هوافضایی این روزها و ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس گفت‌وگو خواهد کرد.

 در بخش دیگری از «چرخ»، محمدرضا مقدسیان با سجاد اکباتانی، کارشناس حوزه‌ی کارآفرینی درباره‌ی سلامت الکترونیک و کسب‌وکارهای آینده گفت‌وگو می‌کند. سلامت الکترونیک(e-Health)  از تلاقى انفورماتیک، پزشکى، بهداشت عمومى و تجارت به وجود آمده است. موضوع سلامت الکترونیک در دوران شیوع کرونا پیشرفت‌های گسترده و سریعی داشته و کسب‌وکارهای متفاوتی را ایجاد کرده است. در بخش دیگری از این قسمت «چرخ» گزارشی از دانشگاه امیرکبیر و گفت‌وگوی حافظ آهی با دکتر رضا امراللهی، استاد دانشکده‌ی فیزیک و انرژی دانشگاه امیرکبیر و رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی (۱۳۶۰-۱۳۷۶) روی آنتن خواهد رفت.

فصل هشتم مجله‌ی تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.

 

«چرخ» چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 19 به‌صورت زنده و به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه‌ی چهار سیما پخش می‌شود. مجری «چرخ» محمدرضا مقدسیان است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

دسته بندی :
برچسب :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها