پنجشنبه مارتين ايدن و جمعه استالينگراد پخش مي شود

تاریخ انتشار: دو شنبه 8 شهریور 1400
سينمايي مارتين ايدن محصول 2019 ايتاليا و فرانسه، فيلم سينمايي استالينگراد محصول 2013 روسيه است كه در روزهاي پنجشنبه و جمعه از شبكه چهار پخش مي شود.
تعداد بازدید: 319

فيلم سينمايي «مارتين ايدن» در برنامه ساعت سينما روز پنجشنبه ساعت 20:30 به نقد گذاشته و پخش مي شود. اين فيلم محصول مشترك 2019  ايتاليا و فرانسه به كارگرداني پيترو مارچلو است.

خلاصه فيلم
مارتین ایدن ملوان تهیدست و از طبقه پرولتاریایی است که پس از آشنایی با دختری از طبقه مرفه وسرمایه‌دار، سعی می‌کند از طریق خودآموزی، به جایگاهی در میان نخبگان ادبی دست پیدا کند تا شرط لازم را برای ازدواج با دختر مورد علاقش کسب کند اما افزایش دانش و آگاهی ایدن موجب تغییر دیدگاه‌های او می‌شود.
این فیلم سال ۲۰۱۹، توسط کشورهای ایتالیا، فرانسه و آلمان تولید و تاکنون از جشنواره های مختلف جهان موفق به کسب ۱۲ جایزه سینمایی شده است.

*  *  *

فيلم سينماي روز جمعه «استالينگراد» محصول 2013 روسيه به كارگرداني فئودور بوندارچوك مي باشد كه در ساعت 20:15 به روي آنتن مي رود.

خلاصه فيلم: 

«استالینگراد» یکی از حساس ترین و مهمترین نبرد های جنگ جهانی دوم بود که از تابستان ۱۹۴۲ شروع و تا زمستان ۱۹۴۳ ادامه پیدا کرد . این فیلم به حال و هوای این نبرد مهلک میپردازد. 
استالینگراد ۱۹۴۲: درگیر و دار تصرف استالینگراد خانه‌ای در مجاورت رود ولگا همانند گذرگاهی مانع رسیدن نیروهای آلمانی به روسیه است. این خانه که سربازان روس از آن محافظت می‌کنند برای ارتش آلمان نازی بسیار مهم است و برای عبور از رودخانه باید از این مسیر رد شوند اما مقاومت سربازان ارتش سرخ این اجازه را به آنها نمی‌دهد.....

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها