سینمایی «شاهکار هنری من» و «فرار از زندان پرتوریا»

تاریخ انتشار: چهار شنبه 22 اردیبهشت 1400
سینمایی «شاهکار هنری من» و سینمایی جدید «فرار از زندان پرتوریا» با پایان ماه مبارک رمضان و مصادف با عید سعید فطر برای پخش تدارک دیده شده اند.
تعداد بازدید: 1028

شاهکار هنری من(My masterpiece)، فیلم سینمایی شاهکار من فیلمی کمدی و درام محصول سال ۲۰۱۸ کشور آرژانتین و اسپانیا به کارگردانی گاستون دوپرات است که توسط کمپانی Arco Libre منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز گاستون دوپرات و آندرس دوپرات برعهده داشته اند.

بازیگرانی چون آندریا آکاتو، لوکاس آراندا، رائول آره ‌بالو، محمود عظیم، لوئیس برندونی، دنیلا کتز، سوفیا کاندیسیانی، امیلیا دوپرات و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم اولین بار در ۱۶ آگوست سال ۲۰۱۸ در آرژانتین اکران شد و پس از حضور در جشنواره های بین المللی موفق شد برنده جایزه Audience Award شده و نامزد دریافت پنج جایزه دیگر نیز شود.

خلاصه داستان: فیلم در مورد یک تاجر هنری بی رحم به نام آرتورو و دوست نقاش او رنزو است. آن ها پس از اینکه حرفه خود را در خطر میبینند به فکر پیدا کردن راه نجاتی افتاده و برنامه ای مضحک را طراحی می کنند تا اینکه…

شاهکار هنری من، پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 20:30 پخش می شود.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، سینمایی جدید «فرار از زندان پرتوریا»  با نام اصلی: (Escape from Pretoria)

 فیلمی در ژانر مهیج محصول ۲۰۲۰ به کارگردانی فرانسیس اناناست که برای اولین بار از تلویزیون و از شبکه چهار سیما، روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ از قاب فیلمخانه این شبکه پخش خواهد شد.

 فیلم بر اساس داستان واقعی فرار چند زندانی سیاسی از آفریقای جنوبی تحت حاکمیت آپارتاید در سال ۱۹۷۹ میلادی می‌باشد. داستان این فرار را تیم جنکین یکی از این زندانیان در سال ۲۰۰۳ منتشر کرده است. دنیل ردکلیف، دنیل وبر و ایان هارت در این فرار از پرتوریا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها