برای اولین بار در سیما: نقد و بررسی تخصصی آرا و اندیشه‌های شهیده بنت الهدی صدر، بانوی اندیشمند جهان اسلام

تاریخ انتشار: یک شنبه 19 مرداد 1399
برنامه تلویزیونی «مصیر» که بررسی اندیشه متفکران انقلاب اسلامی را موضوع گفت‌وگوهای علمی و شخصیت‌محور خود قرار داده است به اندیشه و سیره شهیده بنت الهدی صدر می‌پردازد.
تعداد بازدید: 285

برنامه تلویزیونی «مصیر» که بررسی اندیشه متفکران انقلاب اسلامی را موضوع گفت‌وگوهای علمی و شخصیت‌محور خود قرار داده است به اندیشه و سیره  شهیده بنت الهدی صدر می‌پردازد.
به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، این برنامه که با همکاری پژوهشگاه تخصصی شهید صدر و گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تهیه شده، پس از چهل سال برای اولین بار در سیمای جمهوری اسلامی و در دو قسمت به نقد و بررسی تخصصی آرا و اندیشه‌های این بانوی اندیشمند جهان اسلام خواهد پرداخت.
اولین قسمت از این مجموعه با حضور خانم زهرا حائری شاگر شهیده بنت الهدی صدر و خانم فریبا انیسی نویسنده کتاب دختری از تبار هدایت روز یکشنبه  19 مرداد ساعت۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت 17  و پنجشنبه ساعت 9 صبح با اجرای دکتر ندا ملکی پخش خواهد شد.
مجموعه ی «مصیر» به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید و پژوهشگری هدی محمدی و اجرای محمدمهدی ابراهیمی نصر در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تولید می‌شودو یکشنبه ها ساعت 21 روی آنتن می رود.

دسته بندی :
برچسب :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها