«متفاوت مثل من» و «سبز به رنگ زمرد» سینمایی های آخر هفته شبکه چهار

تاریخ انتشار: چهار شنبه 24 اردیبهشت 1399
فیلم تلویزیونی «سبز به رنگ زمرد» ساخته سید روح الله حجازی 25 اردیبهشت ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.
تعداد بازدید: 284

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، این فیلم تلویزیونی محصول سال 93 است و در آن رابعه مدنی- رحمان باقریان- علیرضا جعفری- مروارید کاشیان ایفای نقش کرده اند. 
فیلم داستان مادر یک جاویدالاثری است که منتظر بازگشت فرزندش است. جنگ چند سالی است که به پایان رسیده است و مادر پیری در خانه اش بالای تپه مشرف به روستا و در کوران زمستان سوزناک در انتظار بازگشت فرزند مفقود الاثرش است. اتاق، وسایل و حتی مغازه پسرش را در روستا نگه داشته به امید آن روز که پسرش باز گردد. او به همین نیت چندین سال است که روضه ای برپا می کند و نذر می کند تا فرزندش به آغوشش برگردد. اما بارش برف زیاد و بسته شدن جاده مانع از ادای نذرش می شود. او نگران ادای دین اش است که از سوی مداح در راه مانده کسی خودش را به مجلس روضه پیرزن می رساند ...
گفتنی است واحد تامین رنامه شبکه چهار سیما برای روز جمعه 26 اردیبهشت ماه فیلم سینمایی «متفاوت مثل من» را برای پخش در نظر گرفته است.
فیلم سینمایی «متفاوت مثل من» ب فیلمی بیوگرافی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی مایکل کارنی، جمعه ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.
این فیلم درباره یک دلال آثار هنری است که زندگی سردی دارد و با همسر و فرزندانش ارتباط خوبی ندارد. به اجبار همسرش برای مدتی در یک موسسه خیریه که به بی خانمان ها غذا می دهد به همسرش کمک می کند و در آنجا با مرد سیاه پوستی آشنا می شود که در نوجوانی قربانی فرهنگ و رفتار نژادپرستانه سفید پوست ها بوده است. او بسیار پرخاشگر است و هیچ دوستی ندارد. او به این مرد سیاه پوست نزدیک می شود و دوستی آنها، دید او به زندگی و نیز رابطه اش را با افراد خانواده به طور کامل عوض می کند. زن پس از مدتی به دلیل بیماری می میرد ولی دوستی شوهرش با مرد سیاه پوست ادامه دارد و ...

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها