مستند تاریخی و دیدنی «تاریخ در عمق زمان» از قاب شبکه چهار

مستند «تاریخ در عمق زمان» در چهارسوی علم شبکه چهار

مستند سه قسمتی «تاریخ در عمق زمان» در مجموعه «چهارسوی علم» شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.
تعداد بازدید 1970 دریافت فیلم

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، «تاریخ در عمق زمان» با نام اصلی (Deep Time History)به کارگردانی گابریل روتلو( Gabriel Rotello) محصول 2016 امریکا است و از 29 دی ماه هر شب ساعت 22 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در اپیزود اول از این مجموعه مستند جذاب و تاریخی، خواهیم دید: حدود 8 هزار سال قبل از میلاد مسیح چگونه کشاورزی آغاز شد و  اولین تمدن ها در اطراف زمین های کشاورزی شکل گرفتند. در این قسمت تاثیر کشاورزی در شکل گیری تمدن ها و دلیل پایدار ماندن تمدن باستانی مصر بررسی می شود.

و در اپیزود دوم ، دوران کاوش های بزرگ دریایی ، پیدا کردن و تسخیر سرزمین های جدید ، دگرگونیهای جدیدی که با تلاش برای کشف ناشناخته ها مرتبط بود . نقش کریستف کلمب در داد و ستد های دریایی و آغاز برده داری به تصویر کشیده می شود.

و نهایتا در اپیزود سوم شاهد انقلاب صنعتی و جنگ افزار های مدرن ، تغییرات ناشی از انقلاب صنعتی ، استفاده از  قدرت بخار ، آغاز استفاده از خط تولید و اولین کارخانه خواهیم بود.

«تاریخ در عمق زمان» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما 29و 30 دی ماه و 1 بهمن ساعت 22 از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت 15 بازپخش می شود.

دسته بندی :
برچسب :

قسمت ها

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها