آخر هفته تماشایی شبکه چهار با یک فیلم علمی، تخیلی

تاریخ انتشار: چهار شنبه 10 مهر 1398
فیلم سینمایی «کلارا» به کارگردانی آکاش شرمن برای اولین بار از شبکه چهار سیما پخش می شود.
تعداد بازدید: 875 دریافت فیلم

آمیلی(سرگذشت شگفت‌آنگيز املي پولن) محصول مشترک آلمان و فرانسه در سال 2000 میلادی و به کارگردانی ژان پير ژونه و ژانر طنز فانتزی است که پنج شنبه 11 مهرماه ساعت 20:30 از شبکه چهار پخش می شود.

آملي «توتو» در یک شهر کوچک زندگي مي‌كند. او در يك مجتمع محلي كار و زندگی او در انزوا می گذرد. هيچ اتفاق خاصي در زندگي او رخ نمي‌دهد، تا اين كه مادرش مي‌ميرد، اما پدرش که کارمند بازنشسته است، هنوز نمي‌تواند آن را باور كند. آملي يك روز در آپارتمانش جعبه‌ كهنه‌اي پر از يادگارهاي دوران كودكي مستأجر پيشين آپارتمانش پيدا مي‌كند و تصميم مي گيرد آن ها را به صاحبش بازگرداند. این جعبع کهنه و جستجوی صاحب آن ماجراهای جدیدی را در زندگی آملی شکل می دهد. او يك روز در ايستگاه قطار جواني را مي بيند كه تنها سرگرمی اش جمع آوری عکس های باطل شده و دور ریخته شده مردم است ، نام او نينو «كاسوويتس» است و آملی انگار با دیدن او خودش را به یاد می آورد. آنها بعد از مدتی با هم آشنا می شوند، آملی به سختی به او اجازه می دهد که به زندگی او وارد شود. آنها به یکدیگر علاقه مند می شوند. آنها با کمک یکدیگر صاحب آن جعبه کهنه را پیدا می کنند و آن را به او بازمی گردانند. حالا آملی علاوه بر ازدواج با نینو به پدرش کمک می کند تا از دوران بازنشستگی اش برای سفر به کشورهای دیگر که آرزوی جوانی اش بوده، استفاده کند.

بازیگران: اودره توتو - متیو کاسوویتس

 

«کلارا»فیلمی آمریکایی کانادایی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی آکاش شرمن است که ستارگانی چون پاتریک جی. آدامز، ترویان بلیساریو، ویل بوس، جنیفر دیل و انیس اسمر در این فیلم ایفای نقش کرده اند.
در خلاصه این فیلم علمی،تخیلی آمده است: برونو یک ستاره شناس وسواسی و کلارا یک زن هنرمند که ستاره ها را نقاشی می کند در یک پروژه علمی با یکدیگر آشنا می شوند. آنها قرار است در یک مدت کوتاه ایده علمی خود را در خصوص یافتن حیات در کهکشان راه شیری ارائه کنند تا در پروژه بین المللی پرتاب فضاپیمای جدید، شرکت داده شوند. برونو به تازگی از همسرش جدا شده و دچار آشفتگی های روحی است و شرایط مناسبی ندارد...
علاقه مندان به فیلم های علمی و تخیلی می توانند «کلارا» را روز جمعه 12 مهرماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما تماشا کنند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها