مزرعه پدری و لیلی با من است سینمایی های آخرهفته

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 آذر 1400
«مزرعه پدری» پنجشنبه 4 آذر و «لیلی با من است» جمعه 5 آذر از شبکه چهار پخس می شود.
تعداد بازدید: 281

فیلم سینمایی مزرعه پدری  در روز چهار شنبه 4 آذر ساعت 20:30  و فیلم لیلی با من است در روز جمعه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

مشخصات فیلم ها:

مزرعه پدری (1382 ایران)

کارگردان: رسول ملاقلی پور

بازیگران: جمشید هاشم پور، مهدی احمدی، آتنه فقیه نصیری، قاسم زارع

خلاصه داستان: 

این فیلم داستان نویسنده ی دوران دفاع مقدس است  که همسر و فرزندانش را درحملات ناجوانمردانه هواپیما های دشمن در دزفول از دست داده است اما یک لحظه نیز از یاد و خاطر انان غافل نبوده و در حسرت دیدار انها زندگی می گذراند. وقتی به یاد میدان نبرد می افتد انان را می بیند که او را تشویق  می کنند که برای بیرون راندن دشمن باید مقاومت کند و برای ادامه زندگی نیز صبور باشد و به خداوند مهربان توکل کند -کتاب مزرعه ی پدری او پر از همین خاطرات تلخ و شیرین اوست.

لیلی با من است (1374 ایران)

کارگردان: کمال تبریزی

بازیگران: پرویز پرستویی، محمود عزیزی، شهره لرستانی، رحمان باقریان

خلاصه داستان: 

صادق مشکینی (پرویز پرستویی)، فیلمبردار تلویزیون، که بسیار از جنگ و خط مقدم جنگ می‌ترسد، برای اینکه بتواند از صندوق تلویزیون وام بگیرد تا خانهٔ نیمه‌ ساخته‌اش را تکمیل کند، باید برای فیلمبرداریِ فیلمی مستند از اسرای عراقی به منطقهٔ جنگی برود. صادق شبانه وصیتی تنظیم می‌کند و فردا صبح به‌همراه آقای کمالی (محمود عزیزی) عازم منطقه می‌شود ؛ صادق برای اینکه پایش به جبهه و منطقهٔ جنگی و بخصوص خط مقدم نرسد، حوادث عجیب و غریبی رقم می‌زند…

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها