یک سینمایی وسترن و یک سینمایی کمدی برای آخرهفته از شبکه۴

سینمایی « خوب، بد، زشت» و سینمایی کمدی و جدید « دیوید هزارتو می سازد» از شبکه چهار سیما در پایان هفته

تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 اسفند 1399
سینمایی « خوب، بد، زشت» پنجشنبه ۲۱ اسفند و سینمایی کمدی و جدید « دیوید هزارتو می سازد» جمعه ۲۲ اسفند ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شوند.
تعداد بازدید: 948 دریافت فیلم

فیلم سینمایی «خوب، بد، زشت» به کارگردانی «سرجیو لئونه»، پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کلینت ایستوود، لی وان کلیف و ایلای والاک آمده است: خوب و زشت که هردو کلاهبردارند با هم کار می‌کنند و با شگرد خاصی به گول زدن کلانترهای مناطق مختلف و پول در آوردن از این راه می‌پردازند. بد آدمکشی حرفه ای است که به خاطر پول حاضر به انجام هر کاری است. این سه نفر در راه پیدا کردن گنجینه‌ای ۲۰۰ هزار دلاری در مقابل هم قرار می‌گیرند که ...

******************

فیلم سینمایی جدید و کمدی «دیوید یک هزار تو می سازد» به کارگردانی «بیل واترزون»، جمعه ۲۲ اسفند ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی میرا روهیت کمبانی، نیک تون و آدام بوش آمده است: دیو، هنرمندی که هنوز نتوانسته کار قابل توجهی را در تخصص خود به پایان برساند، از سرخوردگی قلعه ای در اتاق نشیمن خود بنا می کند تا فقط در دام مشکلات خارق العاده، تله های انفجاری و ملاقات های عجیب خود بماند. با نادیده گرفتن هشدارهای خود، آنی، همسرش، گروهی از کاوشگران عجیب و غریب را به یک ماموریت نجات هدایت می کند. دنیای خیالی دست ساز با عروسک گردانی، انیمیشن استاپ موشن و توهمات نوری در دوربین زنده می شود تا ...

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها