«مظنونین همیشگی» و «به دنیا آمدن»، سینمایی های آخر هفته شبکه4

تاریخ انتشار: چهار شنبه 13 اسفند 1399
فیلم سینمایی «مظنونین همیشگی» به کارگردانی «برایان سینگر»، پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ماه ساعت 20:30 در برنامه ساعت سینما و «به دنیا آمدن» به کارگردانی «محسن عبدالوهاب»، جمعه ۱۵ اسفند ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آ«تن خواهد رفت.
تعداد بازدید: 439

فیلم سینمایی «مظنونین همیشگی» به کارگردانی «برایان سینگر»، پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ماه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی کوین اسپیسی و استیون بالدوین آمده است: پس از انفجار یک قایق در لنگرگاه سن پدرو، پلیس ۲۷ جسد و مقداری مواد مخدر به ارزش میلیون‌ها دلار را در کنار این قایق منهدم شده پیدا می‌کند. تنها نجات یافتگان این حادثه نیز که دچار سوختگی شدید شده‌اند تعدادی توریست مجارستانی و مردی به اسم وربرل کینت می‌باشند. کینت توسط پلیس تحت فشار گذاشته می‌شود تا آنچه را که در قایق اتفاق افتاده بازگو کند. داستان باورنکردنی او که از شش هفته قبل آغاز می‌شود درباره خودش و چهار جنایتکار همدستش می‌باشد که توسط فردی مرموز و خطرناک با هویتی پنهان برای دست زدن به اقدامی خطرناک به شکلی عجیب گرد هم جمع شده‌اند که...

فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» به کارگردانی «محسن عبدالوهاب»، جمعه ۱۵ اسفند ماه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

«به دنیا آمدن» درباره زن و شوهری است که در آستانه میان سالگی برای ادامه مسیر زندگیشان با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند.... هدایت هاشمی، الهام کردا، پونه عبدالکریم زاده، رضا مرتضوی، اسماعیل پوررضا و رویا جاویدنیا در این فیلم بازی کرده‌اند.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها