«تصنیف باستر اسکراگز» و «نبرد بزرگ» سینمایی های آخرهفته شبکه چهار

تاریخ انتشار: چهار شنبه 7 خرداد 1399
«تصنیف باستر اسکراگز» به کارگردانی برادران کوئن محصول 2018 آمریکا، پنجشنبه 8 خردادماه و «نبرد بزرگ» محصول 2018 کره جنوبی، جمعه 9 خردادماه بعد از اذان مغرب(ساعت 20:40) از شبکه چهار سیما پخش خواهند شد.
تعداد بازدید: 811

«تصنیف باستر اسکراگز» به کارگردانی برادران کوئن محصول 2018 آمریکا است. 
این فیلم شامل روایت 6 داستان کوتاه است؛ در اولین داستان یک قانون شکن مردم گریز به نام باستر اسکراگز که فکر می کند بهترین هفت تیر کش منطقه است ، بعد از در گیری لفظی در یک کافه در گیر دوئل شده و در نهایت کشته می شود. در داستان دوم یک کابوی جوان در راه سرقت از یک بانک توسط بانکدار مضروب و بی هوش شده و سپس دادگاهی و به اعدام محکوم می شود و علیرغم فرار از این مخمصه خیلی زود به جرم دیگری اعدام می شود
داستان سوم یک مرد دوره گرد که با اجرای نمایش و روایت خوانی یک جوان معلول بدون دست و پا ،کسب در آمد می کند بعد از عدم اقبال مخاطبان به داستان های آنها و بالا رفتن هزینه ها ، او یک مرغ را که قدرت محاسبه اعداد را دارد خریده و جایگزین جوان معلول می کند.
داستان چهارم در مورد پیرمردی است که به دنبال طلا به دشتی دور دست می رود و نهایتا موفق به پیدا کردن آن می شود ولی توسط یک گاوچران زخمی می شود. او مهاجم را کشته و نهایتا با طلا ها ی خود از دشت می رود.
داستان پنجم درباره دختری است که با برادرش در سفر است. برادر او مرده و در میان راه دفن می شود. مرد جوان که مسئول کاروان است به او علاقمند شده و به دختر پیشنهاد ازدواج می دهد . دختر قبول می کند ولی مدتی بعد با حمله سرخپوست ها، دختر از ترس اینکه به دست آنها نیفتد خود را با گلوله می زند.
داستان ششم در مورد یک گروه 5 نفره از مسافران یک کالسکه است که در طول مسیر در مورد مسائل بنیادی مثل  زندگی ؛ عشق و فلسفه زندگی ، صحبت می کنند.
تیم بلیک نیلسون- لیام نیسون- جیمز فرانکو و تام ویتس در این فیلم ایفای نقش می کنند.

 

فیلم سینمایی نبرد بزرگ یا گریت بتل (The Great Battle) یک فیلم جنگی تاریخی محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی یانگ-سیک کیم می باشد که در سال 2018 توسط کمپانی Soojak Films منتشر شد. این فیلم تا کنون برنده یک جایزه و کاندیدای دریافت سه جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون جو این سونگ، نام جو هیوک، پارک سونگ وونگ، کیم سئول هیون، سونگ دونگ-ایل، سئونگ-وو بائه، یو اوه سونگ، ته-گو اوم، بیونگ اون پارک و… به ایفای نقش پرداخته اند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها