فیلم های سینمایی شبکه چهار سیما از 30 فروردین تا 5 اردیبهشت ماه 99

تاریخ انتشار: شنبه 30 فروردین 1399
تعداد بازدید: 1536

شنبه 30 فروردین:
فیلم سینمایی «راز خانواده مروبون» به کارگردانی سرجیو جی سانچزمحصول 2017 اسپانیا است که در ژانر حادثهای وحشت ساخته شده است.
در خلاصه فیلم آمده است: خانواده ی مروبون بعد از اینکه همسر دوم مادرشان که قاتلی بیرحم است با شهادت جک پسر بزرگ خانواده  زندانی میشود ، فامیل خود را عوض کرده و در خانه ی پدری مادرشان پناه میگیرند . مادر بعد از مدت کوتاهی در اثر بیماری میمیرد و بچه ها که به سن قانونی نرسیده اند راز مرگ مادر را از دیگران مخفی میکنند . اما حضور دوباره ناپدری که از زندان فرار کرده بار دیگر باعث از بین رفتن آرامش آنها میشود . بخصوص آنکه در این خانه اتفاقات عجیبی هم رخ می دهد..
جرج مکای و آنیا تیلور جوی در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

یکشنبه 31 فروردین:
فیلم سینمایی«می تونی منو ببخشی»در ژانرزندگی نامه ای-طنز، ساخته ماریل هلر محصول 2018 امریکا است.
در خلاصه فیلم آمده است: لی نویسنده ای که به دلیل نوشتن بیوگرافی برای افراد مشهور شهرت داشته به دلیل رفتار بد و بی ادبی از سوی جامعه ادبی طرد میشود... او که برای پرداخت صورتحساب های ماهیانه و مخارج زندگی دچار مشکل شده به جعل و کپی کردن نامه های نویسندگان مشهور و فروش آنها به مجموعه داران رو می آورد. او با همدستی مردی که به ادبیات علاقمند است موفق می شود نامه افراد مشهور را جعل کرده و بفروشد. اما در نهایت توسط پلیس دستگیر و دادگاهی می شود. 
ملیسا مک‌کارتی و ریچارد ای گرانت در اینفیلم ایفای نقش کرده اند.

دوشنبه اول اردیبهشت:
سینمایی« دولت آزاد جونز» به کارگردانی گری راس محصول 2016 آمریکا است.
در داستان این فیلم در ژانر زندگی نامه ای آمده است: نایت جونز،در جنگ داخلی آمریکا یکی از جنگجویان جبهه جنوب بود که پس از مدتی به دلیل رفتار نادرست فرماندهان با فقرا و بردگان از این جبهه خارج می شود و به زادگاهش بازمی گردد. او در زادگاهش، ارتشی با استفاده از بردگان فراری، دهقانان فقیر و بردگان آزاد شده تأسیس می کند و در منطقه‌ای در می سی سی پی به نام جونز کانتی، ایالتی مستقل تاسیس می کند. این تصمیم موجب درگیرهای فراوانی می شود اما نایت از تمامی این مبارزات جان سالم به در می برد تا اینکه بالاخره جنگ داخلی به پایان می رسد. نایت پس از پایان جنگ داخلی زندگی خود را وقف افراد و بردگان آسیب  دیده این جنگ کرد و همچنین با یک زن سیاه‌پوست که سابقاً برده بود نیز ازدواج کرد.
متیو مک‌کانهی،گوگو امبتا را و ماهرشالا علی دراین فیلم ایفای نقش کرده اند.

سه شنبه 2 اردیبهشت:
فیلم سینمایی «در دل دریا» محصول 2015،آمریکا،اسپانیا و استرالیا است. ران هاوارد این فیلم را در ژانر اکشن و زندگی نامه ای کارگردانی کرده است.
در خلاصه فیلم آمده است: کاپیتان اوون چیس که شکارچی شناخته شده ی نهنگ است با کاپیتان پولارد راهی سفر میشود . کشتی آنها توسط نهنگ بزرگ سفیدی که به کشتی های شکار نهنگ حمله میکرده  در سال 1820 نابود میشود . بازمانده ی خدمه ی کشتی به همراه هر دو کاپیتان  بعد از 90 روز سرگردانی در دریا در قایق های کوچک به ساحل میرسند اما به دلایل اقتصادی شرکت کشتیرانی حقایق مربوط به سفر آنان را در حاله ای از ابهام نگاه میدارد . نویسنده ی گمنامی  بعد از سالها برای بازگشایی اسرار این سفر با یکی از خدمه ی بازمانده صحبت میکند و همین مکالمه دستمایه ی نگارش کتاب موبی دیک هرمان ملویل در سال 1851  میشود .
کریس همسورث- بنجامین واکر در این فیلم ایفای نقش کرده اند.
چهارشنبه 3 اردیبهشت:
فیلم سینمایی«در دنیای تو ساعت چند است؟» در ژانر درام خانوادگی ساخته صفی یزدانیان است که در آن لیلا حاتمی،علی مصفا و کریستف رضاعی ایفای نقش کرده اند.
در خلاصه فیلم آمده است: گلی بعد از بیست سال زندگی در فرانسه یک‌باره تصمیم می‌گیرد به ایران و به زادگاهش، شهر رشت سفری کند. فرهاد در رشت به استقبالش می‌رود و می‌گوید که آشنایی قدیمی است، اما گلی اصلاً او را به یاد نمی‌آورد.
پنجشنبه 4 اردیبهشت:
فیلم سینمایی «شهر دروغ ها» به کارگردانی برد فورمن محصول 2018 انگلستان و آمریکا است.
در خلاصه این فیلم جنایی و پلیسی آمده است: بیست سال پیش در لس آنجلس دو خواننده سیاه پوست ، معروف به بیگی و توپک شکور با اندکی فاصله به قتل می رسند. راسل پول مامور این پرونده هر چقدر جلوتر می رود متوجه می شود مدارک و شواهد توسط پلیس های فاسد لس آنجلس از بین رفته اند. او در می یابد پلیس ها در روزهای استراحت خود برای گروه های خلاف و کازینو ها به عنوان مامور حفاظت کار می کنند و این قتل ها با نظارت و یا در شیفت کاری آنها انجام شده و به همین دلیل به راحتی مدارک و شواهد را پاک کرده اند. از طرفی روسای پلیس لس آنجلس هم علاقه ای ندارند این مسائل مطرح شوند بنابراین پرونده را از راسل می گیرند. راسل تمام عمرش را بر روی این پرونده صرف کرده و در نهایت از سوی تمام همکارنش طردمی شود. حالا پس از بیست سال یک روزنامه نگار به سراغ او آمده تا شاید بتوانند به کمک هم  راز این قتل را بر ملا کنند اما دوباره روسای پلیس لس آنجلس جلوی آن را می گیرند. در نهایت راسل در حین پیگیری این پرونده در اداره پلیس به دلیل ایست قلبی می میرد و هیچگاه این پرونده به سرانجام نمی رسد.  
جانی دپ وفورست ویتاکردر این فیلم ایفای نقش کرده اند.
جمعه 5 اردیبهشت:
فیلم سینمایی «آن سوی ابرها» ساخته ی مجید مجیدی محصول  2017 ایران و هند است.
در خلاصه این فیلم درام حادثه ای و خانوادگی آمده است: در شهر بمبئی و در میان محله های فقیر نشین ، دختری برای دفاع از عفت خود فرد مهاجم را زخمی و به زندان می افتد . برادر دختر در صدد انتقام از مرد مهاجم که در بیمارستان بستری است ، برمی آید . اما خانواده فقیر مرد مهاجم موجب تغییر رفتار پسر و کمک به آنها برای رفع مشکلاتشان می شود . در انتها با گذشت خانواده مرد ، دختر از زندان آزاد می شود .  
ایشان خاطر، مالاویکا موهانان در این فیلم بازی کرده اند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها