تعداد بازدید:

پایان نامه - ۱۷ خرداد ۱۴۰۴

تاثیر طراحی آموزشی حکمی بر هویت فرهنگی و تربیت رسانه ای دانش آموزان متوسطه
شنبه 17 خرداد 1404
تعداد بازدید 155 دریافت فیلم

طراحی آموزشی حکمی با تمرکز بر انتقال حکمت و معارف عمیق، نقش بسزایی در تقویت هویت فرهنگی دانش‌آموزان متوسطه ایفا می‌کند؛ این رویکرد با عمق‌بخشی به ریشه‌های فرهنگی، تقویت خودباوری و درونی‌سازی ارزش‌های اصیل، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا هویت خود را در برابر چالش‌های بیرونی استحکام بخشند. همزمان، این نوع طراحی آموزشی با پرورش تفکر انتقادی و بصیرت، به تربیت رسانه‌ای دانش‌آموزان نیز کمک می‌کند، زیرا آن‌ها را قادر می‌سازد تا پیام‌های رسانه‌ای را به صورت مسئولانه تحلیل، ارزیابی و تولید کرده و در برابر تحریف‌ها و محتوای سطحی، مقاومت کنند، در نتیجه سواد رسانه‌ای و مصرف هوشمندانه رسانه در آن‌ها افزایش می‌یابد.

دانشگاه:  علامه طباطبائی 




دسته بندی :

سایر قسمتها

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها