جایزه چرخ؛ ویژه تحویل سال

برنامه چرخ ویژه تحویل سال از ساعت 16 الی 19 روز 29 اسفند 1400 پخش می شود.
تعداد بازدید 215 دریافت فیلم

مجله‌ی تصویری «چرخ» از مهرماه سال 1394 روی آنتن شبکه‌ی چهار سیما رفته و تا سال 1400 در هشت فصل مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی کرده است. این برنامه تا به حال با بیش از 1000 مهمان از کارشناسان، پژوهشگران و مسئولان مراکز علم و فناوری ایران گفت‌وگوی زنده داشته و از ده‌ها مرکز و پژوهشگاه علم و فناوری در شهرهای مختلف ایران گزارش و گفت‌وگو تولید کرده است. 
«چرخ» به عنوان تنها مجله علمی تصویری تلویزیون و برند رسانه‌ی ملی در پرداختن به دنیای علم و فناوری، امسال اولین دوره‌ی جشنواره‌ی علمی و فناورانه «جایزه‌ی چرخ» را با حمایت از سازندگان چرخ‌های علم و فناوری ایران برگزار خواهد کرد. این جشنواره بخش‌ها و برگزیده‌ی مختلفی خواهد داشت: چهره‌‌های علمی برگزیده‌ی سال، مقاله‌های علمی برگزیده‌ی سال، رسانه‌های نوین علم و فناوری برگزیده‌ی سال، پروژه‌های علمی فناورانه‌ی برگزیده‌ی سال، کتاب‌های علمی و علمی-تخیلی برگزیده‌ی سال، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های برگزیده‌ی سال و ... . 

اولین دوره‌ی «جایزه‌ی چرخ» در هفته‌ی پایانی اسفندماه 1400 برگزار خواهد شد و مراسم اختتامیه‌ی این جایزه از شبکه‌ی چهار سیما پخش خواهد شد. 
 

قسمت ها

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها