مجموعه تلویزیونی دوران کهن

پخش سریال تلویزیونی دوران کهن در 6 فصل و 49 قسمت از بامداد دوشنبه 10 بهمن 1401
تعداد بازدید 10121

مجموعه تلویزیونی دوران کهن در گونه علمی-تخیلی و هیجانی، محصول سال ۲۰۰۷ بریتانیاست و ازساعت صفر روز دوشنبه (ساعت 24 روز یکشنبه) از شبکه چهار پخش می شود. 

دوران کهن (به انگلیسی: Primeval) نام مجموعهٔ تلویزیونی محصول سال ۲۰۰۷ ساخت کشور بریتانیا  به تهیه‌کنندگی آدرین هادگس و تیم هینز می‌باشد. این فیلم دربارهٔ حیوانات ماقبل تاریخ و آینده‌است که به دلیل ناهنجاری وارد زمان حال می‌شوند. این مجموعه برای اولین بار در ۱۳۸۸ از شبکه چهار پخش شده است.  این سریال در سال ۲۰۰۸ نامزد دریافت جایزه بهترین سریال و بهترین جلوه‌های ویژه از مجموع جوایز بافتا شد.

 این مجموعه داستانی ماجرای پنج دانشمند است که در مورد ظهور موجودات ما قبل تاریخ در سراسر انگلستان تحقیق می‌کنند. پروفسور نیک کاتر استاد پالئوتولوژی یا علم مطالعه موجودات ما قبل تاریخ است او می‌خواهد همسرش هلن را پیدا کند. هلن 8 سال پیش در حال تحقیق در جنگل های دین ناپدید شده است. در اصل، داستان با ماجرای پیچیده گم شدن همسر دکتر کاتر آغار می‌شود و گروه در آستانه تحقیقات درگیر ماجراهای عجیب و باور نکردنی می‌شوند. این مجموعه به داستان بلند پروازانه و البته مملو از کنایه ای در ژانر علمی‌– تخیلی پرداخته است. داستان با حمله موجودات ما قبل تاریخ انگلستان آغاز می‌شود و ماجراهای "دوران کهن" شکل می‌گیرد. داگلاس هانسل،سارا پگ و لی پات از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

این مجموعه در 6 فصل و 49 قسمت پخش خواهد شد.

زمان پخش: از ساعت صفر بامداد روز دوشنبه 10 بهمن 1401 (ساعت 24 یکشنبه)  به مدت 49 شب.

قسمت ها

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها