فیلم سینمایی مرد عمل

مرد عمل (A Man of Action) فیملی است در گونه های درام، زندگینامه و جنایی محصول 2022 اسپانیا به کارگردانی خاویر رویز کالدرا
تعداد بازدید 2005 دریافت فیلم

 

خلاصه داستان:

دراین فیلم که از واقعیت الهام گرفته،  لوسیو اورتوبیای آنارشیست، یکی از بزرگترین بانک های جهان را با یک عملیات جعل مبتکرانه هدف سرقت قرار می دهد.

(این توضیحات داستان فیلم را لو می دهد....) داستان فیلم از ماجراهای ۲۰ سال قبل لوسیو اورتوبیا شروع می‌شود. به دوران نوجوانی پر فراز و نشیب لوسیو می‌رویم. لوسیوی نوجوان برای نجات جان پدرِ در حال مرگش به بانک می‌رود و تقاضای وام می‌کند اما هیچ‌ کمک و وامی دریافت نمی‌کند و در نهایت شاهد مرگ پدرش می شود. ده سال بعد، لوسیو پس از فرار از ارتش، به پاریس می‌آید و به عنوان یک کارگر بنا مشغول به کار می‌شود. در پاریس لوسیو با جنبش آنارشیستی محلی که ارزش‌های ضد حکومتی و ضد سرمایه‌داری دارد آشنا می‌شود و خیلی زود تبدیل به یک آنارشیست تمام عیار می‌شود. لوسیو در ادامه با کیکو ساباته، یکی از رهبران آنارشیست‌های محلی، آشنا می‌شود و ساباته به لوسیو پیشنهاد سرقت از بانک‌ها به عنوان یکی از اهداف آنارشیستی را می‌دهد.آنها اولین سرقت‌های خود را انجام می‌دهند و پول سرقت‌رفته از بانک‌ها را میان فقرا و کارگران پخش می‌کنند.آن، دانشجوی زیست شناسی انقلابی، به طور تصادفی با لوسیو برخورد می‌کند و لوسیو عاشق او می‌شود و به عنوان آنارشیست با هم همکاری می‌کنند. این زوج به کمک هم یک عملیات جعل دلار را شروع می‌کنند و این دلارهای تقلبی را با پول واقعی نقد می‌کنند و مثل قبل پول‌ها را بین فقرا تقسیم می‌کنند.به بیست سال بعد و ماجرای فرودگاه برمی‌گردیم و می‌بینیم که لوسیو دستگیر می‌شود و پس از چند سال با عفو مشروط آزاد می‌شود.

بازیگران: Juan José Ballesta, Luis Callejo, Liah O'Prey

زمان پخش: پنجشنبه 3 فرورودین 1402 ساعت 20:30

>> پخش مجدد: جمعه 22 اردیبهشت 1402

 

قسمت ها

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها