پایان ناباروری

فصل جدید برنامه ترکیبی پایان ناباروری به تهیه‌کنندگی مرجان بیات به صورت هفتگی شنبه ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش شود.
تعداد بازدید 14340

برنامه ترکیبی پایان ناباروری با مشارکت پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید می شود و قرار است از ۵ مرداد به صورت هفتگی شنبه ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش شود.

 فصل جدید برنامه ترکیبی پایان ناباروری به تهیه‌کنندگی مرجان بیات قرار است از ۵ مرداد ماه به صورت هفتگی شنبه ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش شود.

اجرای این برنامه را مینا هاشمی  برعهده دارد و ناباروری و سیاست‌های جمعیتی، علت‌های ناباروری، روش‌ها و فناوری‌های درمان ناباروری، معرفی تکنیک‌های نوین درمان ناباروری، سقط مکرر، اندومتریوز، اهدای تخمک و جنین، نقش ژنتیک در درمان ناباروری و ابعاد اجتماعی، روانشناختی، حقوقی و اخلاقی ناباروری و روش‌های درمان از جمله موضوعات برنامه است.

در سری جدید برنامه تلاش می شود تا علاوه بر پرداختن به مسائل پزشکی به نگرش جامعه به معضل ناباروری و رگه های اجتماعی این موضوع بپردازیم. به همین منظور  مستندهایی  که در آن با خانواده هایی که درگیر مشکل ناباروری بوده و درمان شده اند گفتگو  و در برنامه در کنار مباحث پزشکی پخش می شود.

 «پایان ناباروری»  در گروه دانش شبکه چهار سیما با مشارکت پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید می شود و از ۵ مرداد به صورت هفتگی شنبه ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش شود.

*پخش این برنامه به اتمام رسیده است*

قسمت ها

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها