شاهد قمشه ای

طنزآشنا

مجموعه انیمشینی “طنز آشنا” روایتی جدید از طنزهای ادبی ایران و جهان با انتخاب و روایت دلنشین دکتر الهی قمشه ای
تعداد بازدید 2805 دریافت فیلم

پخش سریال “طنزآشنا” از شبکه چهار سیما

مجموعه انیمشینی “طنز آشنا” روایتی جدید از طنزهای ادبی ایران و جهان با انتخاب و روایت دلنشین دکتر الهی قمشه ای است که در ایام نوروز 98 هرشب ساعت 22:30 از شبکه چهار سیما پخش شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: طنز آشنا با انتخاب دکتر الهی قمشه ای ، حکایت های آشنا از ادبیات سراسر ایران و جهان را روایت می کند.

“طنز آشنا”  انیمیشنی با محتوای ادبیات فارسی و فرهنگ جهانی است. در این مجموعه طنزها و لطیفه های ادبی همراه کاریکاتورها و انیمیشن های جذاب و موسیقی هماهنگ با فضای داستانها در قالب ویدیوهای کوتاه عرضه می شود. مشاور فرهنگی این اثر، دکتر حسین الهی قمشه ای است که کوشیده است با بهره گیری از لطایف طنز آمیز ادب پارسی و ظرایفی از دیگر فرهنگ ها، مجموعه دلنشینی از ذوق و بینش و شادی و حکمت برای پارسی دانان و پارسی گویان فراهم آورد. در طنز پردازی این اثر دو الهی قمشه ای پدر و پسر (حسین و شاهد) مشارکت دارند.
سریال طنز آشنا، از اول فروردین ماه در دو باکس، بعد از پخش فیلم های سینمایی نوروزی، حوالی ساعت 22:30 هر شب و در برنامه «روزنو روزگارنو» که یکی دیگر از ویژه برنامه های نوروزی شبکه 4 سیما است، پخش می شود.
شایان ذکر است، برنامه «روزنو روزگارنو» هر روز در ساعت های 11 صبح، 15 و 17:40 به صورت زنده پخش می شود.
پیش درآمدی بر ادبیات و گونه های مختلف آن، در 60دقیقه  با بیان شیوای دکتر قمشه ای قبل از پخش آیتم ها تقدیم علاقمندان شد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها