صدای ملت

مستند تلویزیونی صدای ملت» به مفاهیمی چون سانسور، آزادی بیان، دموکراسی و مردم‌سالاری، رابطه حکومت و رسانه، دین و رسانه، رسانه انقلابی، از مشروطه تا آینده انقلاب اسلامی و ...می پردازد.
تعداد بازدید 786

مستند تلویزیونی «صدای ملت» از ۱۷ اردیبهشت، ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، «صدای ملت» در ۱۶ قسمت به تهیه کنندگی و کارگردانی فائقه سادات میرصمدی برای پخش از شبکه چهار سیما تهیه و تولید می شود.
سانسور، آزادی بیان، دموکراسی و مردم‌سالاری، رابطه حکومت و رسانه، دین و رسانه، رسانه انقلابی، از مشروطه تا آینده انقلاب اسلامی و ... از جمله مفاهیمی است که «صدای ملت» به آنها می پردازد. 
به گفته میرصمدی تهیه کننده برنامه در خصوص صدای ملت: ما مردمان قرن حاضر، تغییر و تحول بسیار دیدیم. باور ما این است که آخرین انقلاب جهان به دست فرزندان ایران‌زمین و به رهبری مردی بی‌بدیل رقم خورد.
انقلاب اسلامی ایران، آرمان‌های بزرگی دارد و مردان و زنان بی‌نظیری که با حضورشان در این نهضت، به آن اعتبار بخشیدند و حالا عِند ربّهِم یُرزَقون‌اند. "صدای ملت" ادای دینی است به آرمان‌های انقلاب۵۷ و شخص روح‌الله الموسوی. 

میرصمدی گفت: در این برنامه با کارشناسان و فعالان این حوزه، با هر فکر و عقیده‌ای مصاحبه شده و به سوال‌های بسیار مخاطبان درباره‌ی جمهوری اسلامی، آزادی، دموکراسی و مردم سالاری، حکومت و رسانه و... پاسخ داده می شود.
"صدای ملت" کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما است و از امشب ۱۷ اردیبهشت، هرشب ساعت ۲۲ پخش می شود.

قسمت ها

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها