به من اعتماد کن

سریال خارجی به من اعتماد کن در ژانر درام و با موضوع پزشکی در 8 قسمت در دو مینی سریال 4 قسمتی ، هر کدام با داستانی جداگانه .
تعداد بازدید 2440 دریافت فیلم

فصل اول و دوم مینی سریال «به من اعتماد کن - Trust me» که تولید و پخش آنها از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ طول کشیده است.
سریال به من اعتماد کن با موضوع پزشکی در ژانر درام به کارگردانیJohn Alexander از نخستین دقایق بامداد 17 اردیبهشت از شبکه چهار در دوفصل 4 قسمتی پخش خواهد شد که هر کدام داستانی جداگانه دارد. 
در فصل اول با (کت هارداکر) پرستار سخت‌کوش و ماهری آشنا می شویم که از همسرش جدا شده و یک دختر کوچک دارد. او به دلایلی از بیمارستان محل کارش اخراج می‌شود و با هویت یک پزشک به بیمارستانی در اسکاتلند مهاجرت می کند. در فصل دوم،داستان سرهنگ (جیمی مک کین) روایت می‌شود که درد ستون فقراتش موجب فلج شدنش شده است، هنگامی که بیماران اطراف او به صورت غیرمنتظره فوت می‌کنند او تلاش می کند با تحقیقاتی دشوار و خطرناک، خود را نجات دهد.
نویسنده و سازنده «به من اعتماد کن» دن سفتون و بازیگرانی همچون جودی ویتاکر، امون الیوت و لوئیس چیمیمبا در آن به ایفای نقش پرداختند.
مدیریت دوبلاژ این سریال بر عهده حسین خدادادبیگی بوده و در آن صداپیشگانی همچون؛ علی همت مومیوند، فاطمه نیرومند، نرگس فولادوند، امیرمحمد صمصامی و کسری کیانی حضور داشته اند.
علاقمندان سریال های جدید شبکه چهار می توانند بازپخش این سریال را در ساعت های ۱۱ و ۱۸ همان روز از شبکه چهار سیما تماشا نمایند.

قسمت ها

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها