سخنگوی سازمان انرژی اتمی به شبکه چهار می آید / «رودررو» با سخنگوی سازمان انرژی اتمی

تاریخ انتشار: چهار شنبه 17 مهر 1398
برنامه تلویزیونی «رودررو» امشب (17مهرماه) میزبان بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران می شود.
تعداد بازدید: 102

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این گفتگوی زنده تلویزیونی که امشب ساعت 19 از شبکه چهار سیما پخش می شود دکتر عنادی مجری کارشناس برنامه با سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران  در خصوص «گام چهارمِ کاهش تعهدات و دستاوردهای جدید هسته ای» به گفتگو می پردازد.
کمتر از یک ماه تا برداشتن چهارمین گام کاهش تعهدات برجامی، وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: اگر طرف مقابل طبق تعهدات خود عمل نکند حتما گام چهارم در راه خواهد بود. رئیس سازمان انرژی اتمی هم با تاکید بر راه‌اندازی قسمت ثانویه آب سنگین رآکتور اراک تا دو هفته آینده گفت: هر تصمیمی در چارچوب گام چهارم کاهش تعهدات برجامی گرفته شود اجرا خواهیم کرد. با این حال اتحادیه اروپا با هدف بازداشتن ایران از برداشتن گام چهارم، اعلام کرد: اگر گام چهارم کاهش تعهدات برجامی برداشته شود، اروپا هم به تبعیت از امریکا از برجام خارج خواهد شد. 
«رودرروی» این هفته به بررسی برنامه‌های ایران در گام چهارم، بدعهدی‌های غرب در اجرای برجام و ارزیابی تحولات پیش‌رو در چارچوب برجام می‌پردازد.
این برنامه به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و چهارشنبه ها ساعت 19:00 به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها