مدیرشبکه چهار از مجری برنامه «طلوع» تقدیر کرد

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 مهر 1398
دکتر مسعود معینی پور عصر امروز(دوشنبه 8مهرماه) از مجری برنامه «طلوع» تقدیر و تشکر کرد.
تعداد بازدید: 1590

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، محمدرضا مقدسیان مجری برنامه صبحگاهی شبکه چهار از سوی مدیر شبکه دانایی مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.
بنابر این گزارش امروز در جلسه شورای مدیران شبکه چهار، از محمدرضا مقدسیان بدلیل اهتمام ویژه و اجرای بسیار متعهدانه و حرفه ای وی، در حضور مدیران شبکه تقدیر به عمل آمد. دکتر مسعود معینی پور با اشاره به اینکه رعایت و پاسداشت زبان فارسی در برنامه ها نه فقط به عنوان الزام دستوری و ساختاری، که از حیث هویت ملی و عرق به زبان فارسی لازم الاجراست که این مهم در برنامه های اخیر و ویژه در برنامه طلوع توسط مجریان به خوبی رعایت شده است. وی در ادامه، افزود: آقای مقدسیان از روز اول برنامه با اجرای تخصصی و با اخلاق خود بسیار جدی به پاسداشت زبان فارسی پرداختند که قابل تحسین است.
در متن تقدیرنامه به امضای دکتر معینی پور آمده است: 
برادر ارجمند جناب آقای محمدرضا مقدسیان
بدون شک یکی از عناصر تاثیرگذار در بالندگی هویت ملی، پیشگیری از گسست نسلی و انتقالی معارف تمدنی، حفظ و تقویت ادبیات و زبان فارسی است. جنابعالی ضمن اجرا با شخصیت و با کیفیت خوب علمی در برنامه صبحگاهی «طلوع » تلاش و اهتمام شایسته ای را در حفظ و تقویت زبان فارسی دارید که قابل تقدیر و تشویق است. سربلند باشید 
فارسی را پاس می داریم، زیرا که گفته اند 
قدر زر زرگر شناسد، قدر گوهر گوهری
 "طلوع" مجله صبحگاهی به تهيه كنندگي علی خسروی با اجراي محمدرضا مقدسیان و بهاره صفوی كاري از گروه دانش شبكه چهار سيما است كه هر روز ساعت  9 به صورت زنده روی آنتن می رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها