طرح موضوع «عاشورا و افق گشایی در دانش اجتماعی» در شبکه چهار/ رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی مهمان دومین شب از «ضیافت عاشورایی»

تاریخ انتشار: یک شنبه 10 شهریور 1398
برنامه «ضیافت عاشورایی» در دومین برنامه امشب 10 شهریورماه، میزبان آیت الله احمد مبلغی خواهد بود.
تعداد بازدید: 126

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، دکتر مالک شجاعی در دومین برنامه از ضیافت عاشورایی میزبان حضور آیت الله احمد مبلغی، استاد حوزه و عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
بنا بر این گزارش ضیافت عاشورایی امشب قصد دارد با توجه به دیدگاه های مختلفی که در باب سراغاز دانش اجتماعی در بین اندیشمندان و جامعه شناسان وجود دارد، به طرح این پرسش جدی بپردازد که آیا نخبگان جهان اسلام در دو نهاد علمی حوزه و دانشگاه به امکان و شیوه طرح مباحث دانش اجتماعی با توجه به سرمایه های فرهنگی و ظرفیت های بی نظیر میراث دینی ما  همچون عاشورا و قیام حسینی اندیشیده اند ؟پرسش دیگر اینکه برای قدم نهادن در این راه دشوار معرفتی از کجا باید آغاز کرد و با چه روشی با مسائل مواجه شد ؟ این قسمت از برنامه سهم خود را برداشتن گام کوچکی در این مسیر می داند.
برنامه ضیافت عاشورایی با اجرا و سردبیری دکتر مالک شجاعی و تهیه کنندگی فالیزی کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چار سیماست که ویژه ایام محرم تولید و هرشب ساعت 23 از این شبکه پخش می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها