حامد بهداد با «هرشب تنهایی» در فیلم خانه شبکه4/ از « قتل در قطار سریع‌السیر شرق» تا «هامون» در جشنواره فیلم های سینمایی

تاریخ انتشار: شنبه 22 تیر 1398
قتل در قطار سریع‌السیر شرق، هر شب تنهایی، جسی جیمز، پای چپ من، حرفه ای (لئون)، دو مرد در شهر و هامون عناوین فیلم هایی است که در «فیلم خانه» به نمایش در می آید.
تعداد بازدید: 945 دریافت فیلم

به گزارش روابط عمومی شبکه چهارسیما: «فیلم خانه»شبکه چهار هر روز ساعت 10:30روی آنتن می‌رود و روزانه یک اثر از برترین آثار برگزیده سینمای ایران و جهان که تاریخ سینما را ساخته اند ازنگاه منتقدان و اهالی سینما، پخش می کند .مخاطبان شبکه دانایی و خردورزی قبل از تماشای فیلم از زبان متقدان با محتوا وکارگردان فیلم بیشتر آشنا می شوند.رامتین شهبازی،جواد طوسی و خسرو نقیبی منتقدین این هفته «فیلم خانه» هستند.
شایان ذکر است به مناسبت سالروز  ولادت امام رضا (ع) در روز یکشنبه 23 تیرماه، فیلم سینمایی «هر شب تنهایی» ساخته رسول صدرعاملی پخش می شود.
درادامه اسامی فیلم ها به همراه خلاصه داستان آمده است:
«قتل در قطار سریع‌السیر شرق»،فیلمی در ژانر درام و کارآگاهی به کارگردانی کنت برانا و نویسندگی مایکل گرین است که بر اساس رمانی به همین نام و به قلم آگاتا کریستی ساخته شده‌است و در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۷ از سوی فاکس قرن بیستم منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به برانا در نقش هرکول پوآرو، پنلوپه کروز، ویلم دفو، جودی دنچ، جانی دپ، جش گد، درک جاکوبی، مایکل پنیا و دیزی ریدلی اشاره کرد.
هرکول پوآرو پس از حل و فصل کردن آخرین پرونده اش تصمیم می گیرد برای مدتی استراحت کند و به تعطیلات برود اما دوباره به لندن فراخوانده می شود تا در یک قطار سریع و السیر حضور یابد. اما روز بعد از حضور پوآرو، قتلی در قطار اتفاق می افتد و طی آن فردی به نام رچت  به قتل می رسد و حالا در قطار انسانهای زیادی هستند که می توانند مظنون قتل باشند...
«هر شب تنهایی»، نهمین فیلم بلند سینمایی رسول صدرعاملی در مقام کارگردان و محصول سال 1386 است.
 عطیه نویسنده و مجری یک برنامه خانوادگی رادیو است. او هر روز به سؤالات شنوندگان این برنامه پاسخ می‌دهد و به آنها توصیه می‌کند با همسرشان چگونه باشند تا زندگی زناشویی بهتری داشته باشند. عطیه به شهر مقدس مشهد آمده است، اما او درگیر مناسبات خود و همسرش است و مشکلی دارد که حل نشدنی است.
 لیلا حاتمی و حامد بهداد در این فیلم سینمایی مقابل دوربین فرج حیدری نقش آفرینی کردند، محمدرضا علیقلی موسیقی متن این فیلم را ساخت و بهرام دهقانی این اثر را تدوین کرد. 
«جسی جیمز» به کارگردانی اندرو دومینیک محصول 2007 آمریکا است. 
خلاصه فیلم: رابرت فورد جوانی است که عضو گروه جسی جیمز راهزن مشهور غرب وحشی است و به او علاقه زیادی دارد. اما از سوی جسی جیمز و افراد گروهش جدی گرفته نمی شود و مورد تمسخر قرار می گیرد. فرماندار از این نقطه ضعف رابرت استفاده کرده و از او می خواهد جسی جیمز را کشته و جایزه دستگیری او را به دست اورد . جسی جیمز که از وجود خیانت در گروهش مطلع است می داند در عصر جدید دیگر جایی برای او نیست...
فیلم «پای چپ من» در ژانر زندگینامه ای با موضوع زندگی کریستی براون هنرمند، شاعر و نویسنده معاصر ایرلندی است که در سال (۱۹۳۲_۱۹۸۱) می زیست ، ساخته شد.
کریستی براون که در کودکی به دلیل فلج مغزی به شدت عقب افتاده شده بود، در جوانی با وجود جسم علیل اش ، انسانی خونگرم و شوخ طبع بود. فیلمنامه با اقتباس از بیوگرافی (زندگی خود نوشت) او به همین نام که توسط جیم شرایدن نوشته و کارگردانی شده است.
نقش نوجوانی او را هیو اوکانر و نقش جوانی او را شخصی به نام دانیل دی لوئیس بازی کرد. دی لوئیس بازیگری حرفه ای بود که برای آماده سازی نقشی که در این فیلم داشت هنگام فیلم برداری تمام مدت روی ویلچر می نشست و عوامل فیلم به او غذا می دادند تا به نظر مخاطبین باهوش و حرفه ای سینما معلول مادرزاد به نظر بیاید.
لئون حرفه ای یا «لئون» فیلمی جنایی، درام و مهیج محصول سال 1994 کشور آمریکا است. کارگردانی این فیلم بر عهده "لوک بسون" بوده است و بازیگرانی چون "ژان رنو"، "گری اولدمن"، "ناتالی پورتمن" و "پیتر اپل" در آن به ایفای نقش پرداخته اند.این فیلم برنده جوایز بسیاری شده است و همچنین لئون حرفه ای اولین حضور رسمی "ناتلی پورتمن" در دنیا سینما بود.
داستان فیلم: ماتیلدا دختر 12 ساله ای است که خانواده اش توسط پلیس های تبهکار که قاچاقچی مواد نیز هستند، به صورت وحشیانه ای به قتل می رسند ولی او موفق به فرار می شود. او با کمک یک قاتل حرفه ای تلاش می کند تا انتقام خانواده اش را بگیرد ولی...
«دو مرد در شهر» در ژانر جنایی، نئو نوآر، و درام به کارگردانی خوزه جووانی است که در سال ۱۹۷۳ منتشر شد.

خلاصه فیلم: جینو به جرم سرقت در حال گذراندن محکومیت ده ساله خود در زندان است. او رفتار خوبی در زندان داشته و ژان مددکار زندان معتقد است که او می تواند به جامعه بازگردد. ژان تلاش می کند تا دو سال باقی مانده از محکومیت جینو مورد بخشش قرار بگیرد. جینو با تعهد ژان آزاد می شودد و ...
فیلم سینمایی «هامون»، نهمین فیلم بلند سینمایی داریوش مهرجویی کارگردان پرسابقه سینمای ایران و محصول سال 1368 است. 
حمید هامون که با همسرش، مهشید، دائم کش‌مکش دارد زندگی کابوس گونه خود را مرور می‌کند. او که مشغول نوشتن رساله‌اش درباره عشق و ایمان است، در پی دوست قدیمی و مرادش علی عابدینی می‌گردد. خانه و کاشانه را ترک می‌کند و دست به اعمال دیوانه‌واری می‌زند. او در حالتی پریشان، در پی شکایت‌هایش، خود را به امواج دریا می‌سپارد، اما عابدینی او را نجات می‌دهد. خسرو شکیبایی، بیتا فرهی، عزت‌الله انتظامی و فتحعلی اویسی چهار بازیگر اصلی این فیلم سینمایی هستند که مقابل دوربین تورج منصوری رفتند. ناصر چشم‌آذر براساس تم‌هایی از یوهان سباستیان باخ، موسیقی متن این فیلم را ساخت و حسن حسن‌دوست نیز این اثر را تدوین کرد. خسرو شکیبایی به دلیل بازی متفاوتش در این فیلم بسیار مورد توجه قرار گرفت. 
«فیلم خانه» هر روز ساعت 10:30 پخش و ساعت 1:30 بامداد از شبکه چهار سیما بازپخش و تقدیم به علاقمندان هنر هفتم می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها