تشریح دومین کنفرانس حکمرانی و سیاست گذاری از زبان معاون پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 بهمن 1397
تعداد بازدید: 186


به مناسبت سالگرد  چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برنامه «طلوع» صبحگاه دوشنبه میزبان دکتر حسین میرزاپور معاون پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف دعوت بود و با وی در خصوص دومین کنفرانس حکمرانی و سیاست گذاری گفتگو شد.
دکتر حسین میرزا پور در این گفتگوی زنده تلویزیونی گفت : پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف در ۱۰سال گذشته در ادامه دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تأسیس شد و بعد از مدت ها فعالیت و شبکه علمی به نتیجه رسیدیم گروهی را به فضای تصمیم گیری کشور نزدیک کرده و این دانش های جمع شده را به گوششان برسانیم .چهار سال پیش اندیشه حکمرانی براساس این نیاز متولد شد و با دستگاه های مختلف ارتباط گرفت و باعث اعتماد سازی دو طرف شد .
وی ادامه داد : امسال در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی دومین کنفرانس حکمرانی و سیاست گذاری با رویکرد سیاستکذاری باز برپا شد .
معاون پژوهشکده سیاستگذاری اظهار کرد : در این کنفرانس از اندیشکده ها و پژوهشکده های مشابه با توجه به استاندارد های این کنفرانس دعوت کردیم تا ارائه دهنده دانش و تجربه باشند .
وی  ۸ محور های تخصصی کنفرانس حکمرانی و سیاست گذاری را چنین بیان کرد : توسعه پایدار، جامعه و نوآوری ، مطالعات سیاسی و بین الملل، دیجیتال ، الگوهای حکمرانی و تنظیم گری ، سیاست گذاری اقتصادی ، رسانه ، انرژی از حوزه های تخصصی پژوهشکده است .و همچنین در حوزه های ورزش سلامت هم وجوددارد که مافضارا در اختیارشان قرار می دهیم .
دکتر میرزاپور هدف اصلی این پژوهشکده را ارتباط بین مقام تئوری دانشگاه به حوزه عمل عنوان کرد .
برنامه «طلوع» به تهیه کنندگی علی خسروی محصول گروه دانش شبکه چهار سیما است که از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 9 و پانزده دقیقه  به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها