سریال باغ وحش

تاریخ انتشار: دو شنبه 25 اسفند 1399
سریال خارجی و جدید «باغ وحش» (Zoo)که از 29 اسفند و در ایام نوروز ساعت 30 دقیقه بامداد و نیز ساعت 18 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
تعداد بازدید: 29321 دریافت فیلم

سریال خارجی و جدید «باغ وحش» (Zoo)یک مجموعه تلویزیونی درام، علمی-تخیلی، هیجانی است که بر اساس رمانی با همین نام از جیمز پترسون و میچل لدویدگه ساخته شده است. 3فصل از این سریال تولیده است که از 29 اسفند و در ایام نوروز ساعت 30 دقیقه بامداد و نیز ساعت 18 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد. هر فصل از این مجموعه شامل 13 قسمت است. 

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: تغییرات جوی و محیط زیستی باعث شده تا حیوانات درنده و وحشی شوند و به انسان‌ها حمله کنند. حالا یک دانشمند مأمور شده تا این اتفاقات را بررسی کند ولی او متوجه حقیقتی تلخ می‌شود که ممکن است باعث نابودی انسان‌ها شود. جکسون آز که یک رفتارشناس حیوانات است در محل کارش در کشوری آفریقایی به نام بوتسوآنا متوجه تغییر رفتار شدید شیرها می شود . او در تلاش برای بستن منطقه محافظت شده و ممانعت از ورود توریست هاست اما پیش از گرفتن مجوز 22 توریست توسط جانوران وحشی شده به قتل می رسند . جکسون ارتباطی بین رفتارهای حیوانات و تحقیقات پدرش پیدا می کند و ...

 

تماشای سریال باغ وحش از سایت شبکه تماشا

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها