رمان خوانی چهره های هنری در «قصه شب» / شب های تابستان با «قصه شب» شبکه4

تاریخ انتشار: شنبه 1 تیر 1398
چهره های مختلف هنری هر شب در «قصه شب» شبکه چهار برای مخاطبان رمان می خوانند.
تعداد بازدید: 455 دریافت فیلم

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما:«قصه شب» محصول جدید گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که برای پخش در شب های تابستان تهیه و تولید شده است.
به گفته احسان ملکی تهیه کننده و کارگردان «قصه شب» در این برنامه که از اول تیرماه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:30 پخش می شود. خلاصه ای از رمان های مطرح ایران و جهان توسط هنرمندان و بازیگران خوانده می شود.
ملکی گفت:مدیر مدرسه نوشته جلال آل احمد، رگ تایم، بازمانده روز، اسکار و بانوی صورتی پوش، درخت زیبای من،تماس تلفنی از بهشت، اندوه جنگ و داستان های کوتاه از چخوف عناوین برخی از رمان هایی است که توسط تیم برنامه خلاصه نویسی و در 90 قسمت 25 دذقیقه ای توسط هنرمندانی همچون فرهاد آییش،همایون ارشادی، سید مهرداد ضیایی، شیرین بینا، نگین صدق گویا،علی عمرانی و امیرشهاب رضویان در برنامه خوانش می شود.
تهیه کننده «قصه شب» گفت: در این برنامه علاوه برخوانش رمان، انیمیشن های مرتبط با داستان توسط تیم انیماتور برنامه طراحی شده که پخش می شود. نیکی نیکبخت، شیدنظری، نشمین ولدی، زهرا گل و بستان و شکوفه حاجت پور،محمد علی حسینی ومحمد رضا مسعودی تیم سازنده انیمیش برنامه را تشکیل می دهند.
«قصه شب» از امشب (اول تیرماه)، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:30 از شبکه دانایی و خردورزی پخش می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها