«یک نمایش یک اندیشه» در شبکه 4/ جشنواره استانی تئاتر «اندیشه مطهر» در قاب 4

تاریخ انتشار: یک شنبه 8 اردیبهشت 1398
شبکه چهار سیما با ویژه برنامه چهار قسمتی «یک نمایش یک اندیشه» جشنواره استانی تئاتر «اندیشه مطهر» را پوشش می دهد.
تعداد بازدید: 133

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: همزمان با یکصدمین سالگرد تولد شهید مطهری جشنواره استانی تئاتر کوتاه «اندیشه مطهر» از 8 تا 11 اردیبهشت در فریمان برگزار می‌شود و شبکه چهار سیما بخش های مختلف این جشنواره را در قالب  «یک نمایش یک اندیشه» پوشش می دهد.
به گفته میثم فرزامی تهیه کننده و کارگردان این برنامه: «یک نمایش یک اندیشه» ویژه جشنواره اندیشه مطهر تولید می شود و ما علاوه بر پوشش بخش های این جشنواره با مسئولان برگزاری و کارگردانان حاضر در این جشنواره گفتگو می کنیم.
فرزامی افزود: دکتر جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی،محمدرضا محمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی،عباس صفایی فرماندار فریمان و جواد اشکذری، احسان روحی، عباس جان فدا، مهدی حسن زاده و شمس آبادی از جمله مسئولین و کارگردانان و نویسندگان تئاتری هستند که در این ویژ برنامه با آنها گفتگو می شود.
تهیه کننده «یک نمایش یک اندیشه» افزود: اختتامیه این جشنواره را نیز پوشش می دهیم و با میهمانان این مراسم به صورت اختصاصی گفتگو خواهیم کرد.
«یک نمایش یک اندیشه» به همت واحد تولید و فنی شبکه چهار سیما از 9 تا 11 اردیبهشت ماه هر شب ساعت 20:45 از شبکه چهار سیما پخش می شود و ویژه روز اختتامیه 13 اردیبهشت ساعت 22:40 روی آنتن می رود.
جشنواره استانی تئاتر کوتاه «اندیشه مطهر» از 8 تا 11 اردیبهشت در فریمان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و به همت ستاد برگزاری بزرگداشت شهید مطهری برگزارمی شود و برگزاری جلسات نقد و بررسی،کارگاههای آموزشی،نشست های تخصصی در حوزه ی اندیشه های شهید مطهری ،و اجرای تئاتر خیابانی از جمله برنامه های جنبی این جشنواره است.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها