معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی هسته ای مهمان شبکه 4 / گفتگوی «رو در رو» برای «شکوه چهل سالگی در فناوری هسته ای»

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 بهمن 1397
برنامه زنده تلویزیونی «رو در رو» امروز ساعت 19 میزبان دکتر علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی هسته ای می شود.
تعداد بازدید: 84

مجله سیاسی «رو در رو» با اجرای دکتر عنادی امروز (2 بهمن) میزبان دکتر علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی هسته ای می شود و در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی به دستاوردهای درخشان هسته ای کشور می پردازد.
در کارنامه دستاوردهای انقلاب اسلامی، دانش و فناوری هسته‌ای یکی از مهمترین و اثرگذارترین دستآوردهاست، که جایگاه ایران اسلامی را در صف کشورهای برخوردار از چرخه کامل هسته‌ای تثبیت کرده است... دستیابی به فناوری ساخت سانتریفیوژهای پیشرفته 8IR به عنون نسل جدید سانتریفیوژهای هسته‌ای، تهیه و تولید انواع کیت‌های رادیو دارویی، استفاده از دانش هسته‌ای در زمین‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و تحقیقاتی، بخشی از توان پیشرفته هسته‌ای ملت ایران است که در 4 دهه گذشته با تکیه بر توان متخصصان و دانش‌آموختگان داخلی و به رغم انواع تحریم‌‎ها و محدودیت‌های خارجی حاصل شد.
این برنامه به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و سه شنبه ها ساعت 19:00 به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها