گفتگو با عوامل تئاتر برگزیده جشنواره تئاتر فجر در شبکه 4

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 بهمن 1396
عوامل نمایش «پیانیستولوژی» پرافتخارترین نمایش برگزیده سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر به «مهانخانه» می آیند.
تعداد بازدید: 65

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما:امیرحسین مدرس در بخش«نمایشخانه» برنامه «مهمانخانه» امروز (24بهمن) میزبان کارگردان، تهیه کننده و آهنگساز نمایش «پیانیستولوژی» پرافتخارترین نمایش برگزیده سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر می شود.

محمدنیازی (کارگردان)، مسعود حکم آبادی (تهیه کننده) و میلاد قنبری (آهنگساز) این نمایش با حضور در مجله ظهرگاهی شبکه چهار از تازه ترین اثرشان و جوایزی که در جشنواره دریافت کرده می گویند.

نمایش «پیانیستولوژی» اثر برگزیده سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر علاوه بر انتخاب به عنوان اثر برگزیده جشنواره تئاتر فجر، موفق شد تندیس بهترین آهنگسازی، بهترین طراحی صحنه و عنوان تقدیر بهترین کارگردانی و بازیگری زن را از آن خود کند و پر افتخارترین نمایش جشنواره سی و ششم لقب گیرد.

در بخش دیگری از ابرنامه امروز، دکتر غلامرضا زمانی قلعه تکی (نایب رئیس هیئت مدیره انجمن صرع ایران) و مریم نظری (مسول جذب مشارکتهای مردمی انجمن صرع ایران) درباره این انجمن و بیماری صرع با مخاطبان گفتگو می کنند.

«مهمانخانه» با رویکرد سبک زندگی ایرانی ، اسلامی به تهیه کنندگی سید محمدرضا ضرغامی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14:30 تا ساعت 16 به روی آنتن شبکه چهار سیما رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها