«ر ودر رو» از اختلافات و تنش در دولت ترامپ می گوید

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 مهر 1397
برنامه زنده تلویزیونی «رو در رو» امروز به پیامدهای حذف و اضافه‌های مکرر در دولت آمریکا می پردازد.
تعداد بازدید: 81

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما:ثابت شده است که دولت دونالد ترامپ یکی از بی‌ثبات‌ترین دولت در تاریخ آمریکاست، به گونه‌ای که در کمتر 2 سال گذشته ده‌ها نفر از اعضای کابینه وی یا استعفا دادند و یا به صورت غیرمنتظره‌ای از کار برکنار شدند.آخرین مورد از این تغییرات، استعفای نیکی هیلی، یکی از افراطی‌ترین نزدیکان رئیس جمهوری آمریکاست که متعاقب ناکامی و رسوایی حضور ترامپ در نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ملل از سمت خود استعفا داد، و ابهامات جدیدی درباره مناقشات داخلی در کاخ سفید و شکست راهبردهای افراطی تیم همراه رئیس‌جمهوری آمریکا را نشان داد. به عبارت دیگر استعفای نیکی هیلی واکنش‌های متفاوتی را در سطح داخلی و بین‌المللی به همراه داشت اما وجه مشترک آن‌ها تایید عدم‌ثبات و هرج‌ومرج در کابینه و سیاست خارجی آمریکا بود.
«رودررو» ی این هفته بنا دارد به ریشه‌ها، ابعاد و پیامدهای حذف و اضافه‌های مکرر در دولت آمریکا بپردازد و رابطه این رویدادها را با سیاست‌های داخلی و بین‌المللی دولت آمریکا بررسی کند.
دکتر مراد عنادی مجری برنامه امروز ساعت 19 میزبان دکتر ابومحمد عسگرخانی، استاد ممتاز روابط بین‌الملل در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و دکتر حسین روزبه استاد دانشگاه و کارشناس مسائل ایران-آمریکا می شود.
«رو در رو» به تهیه کنندگی سیدمهدی حسینی محصول گروه سیاسی شبکه چهار سیما است که سه شنبه ها ساعت 19 پخش می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها