«حفاری» و «جزیره مسکونی» سینمایی های آخر هفته

تاریخ انتشار: دو شنبه 12 مهر 1400
دو فیلم حفاری به کارگردانی سایمون استون محصول 2021 انگلستان و جزیره مسکونی به کارگردانی فئودور بوندارچوک محصول 2009 روسیه در بخش سینمایی های آخر هفته
تعداد بازدید: 2364

درباره فیلم های این هفته

نام فیلم: حفاری The Dig ، محصول 2021 انگلستان
زمان پخش: پنجشنبه 15 مهر 1400 ساعت 20:30
کارگردان: سایمون استون
بازیگران:  کری مولیگان ، رالف فاینس و لیلی جیمز

خلاصه فیلم:

این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام و به قلم  جان پرستون است، داستان زنی به نام ادیت پرسی است که احساس می کند در زمین پشت خانه اش چیزی از گذشته پنهان است او از باسیل براون که  باستان شناسی تجربی ست، درخواست می‌کند این زمین را حفاری کند، نتیجه حفاری اتفاقات بعدی را رقم می زند.

 

نام فیلم: جزیره مسکونی محصول 2009 روسیه
زمان پخش: جمعه 16 مهر 1400 ساعت 20:30
کارگردان: فئودور بوندارچوک

خلاصه فیلم:
پسر جوانی بنام مایک که به تحقیقات فضایی علاقه مند است بر حسب اتفاق با سفینه ی خود سر از کره ای دیگر در می آورد که انسانها روی آن زندگی می کنند. مایک توسط پلیس مخفی دستگیر می شود. آزمایش های بسیاری روی او انجام می شود. او در زمان انتقال به آزمایشگاه دیگری جان پلیسی به نام گئال را که مسول انتقال اوست نجات می دهد. آنها با یکدیگر رابطه ای صمیمانه برقرار می کنند و گئال تلاش می کند تا او را از دست این آزمایش ها نجات دهد به همین دلیل او را به سرپرست خود یعنی رئیس پلیس معرفی می کند. مایک تحت پوشش پلیس به راحتی شروع به کار می کند اما رئیس پلیس برای امتحان او می خواهد که چند متهم دستگیر شده را به قتل برساند. مایک آنها را نمی کشد و آنها را فراری می دهد. او متوجه می شود یکی از متهمان دانشمند است لذا کنجکاو می شود تا از ماجرای آنها سر در آورد. آنها با حکومت پادشاهی مبارزه می کنند چون حکوت پادشاهی امواجی را در کشور تولید می کند که باعث تاثیر منفی بر ذهن مردم می شود .او به کمک دوستانی که به دست آورده است موفق می شود تا دکلهای تولید کننده این امواج را نابود کرده و از آن سیاره برود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها