«دوباره زندگی» و «نفر دهم» فیلم های آخر هفته

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 مهر 1400
فیلم های «دوباره زندگی» ساخته رضا فهمیمی در روز پنجشنبه 8 مهر و «نفر دهم» ساخته جک گولد در روز جمعه 9 مهر حوالی 20:30 از شبکه چهار پخش می شود.
تعداد بازدید: 501

درباره فیلم ها

نام فیلم: دوباره زندگی
زمان پخش: پنجشنبه 8 مهر 1400
کارگردان: رضا فهیمی
محصول ایران 1396
بازیگران:  گلاب آدینه، شمس لنگرودی
خلاصه داستان:
زوج پیری در خانه  به تنهایی زندگی می گذرانند  .تنها پسرشان امیر که در آلمان ازدواج کرده  فعلا قصد بازگشت به ایران را ندارد -این زوچ پیر تصمیم دارند به سرای سالمندان بروند اما پس از چندی امیر وهمسرش تصمیم به بازگشت به خانه  دارند که این امر سبب انصراف پدر ومادر پیر از رفتن به سرای سالمندان می شود اما در هنگام ورود امیر وهمسرش به ایران سانحه ای  سبب مرگ اووهمسرش می گردد وتنها فرزند  آنها که نوزاد است به این زوج پیر سپرده می شود که این امر شروع مشکلات برای  آن دو است اما خبر ازامید به زندگی دوباره و....
 


نام فیلم: نفر دهم  (The Tenth Man)
زمان پخش: جمعه 9 مهر 1400
محصول آمریکا 1998
کارگردان: جک گولد (Jack Gold)
بازیگران: آنتونی هاپکینز، کریستین اسکات توماس، درک جاکوبی

خلاصه داستان:
ژان شاول وکیل ثروتمند فرانسوی روزی که در خیابان مشغول پیاده روی است به طور تصادفی توسط نیروهای آلمان نازی دستگیر شده و به بازداشتگاه منتقل می شود . در بازداشتگاه افسر آلمانی از زندانیان می خواهد تا 3 نفر را به انتخاب خودشان برای اعدام  معرفی کنند .  پس از قرعه کشی نام شاوال نیز بیرون می آید اما او از ترس مرگ اعلام می کند همه ثروت خود را به کسی می بخشد که به جای او اعدام شود . جوانی به نام میشل این شرط را قبول می کند  شاول نیز در کاغذی همه ثروت خود را به خواهر و مادر میشل می بخشد . سه سال بعد و پس از شکست آلمانها شاول از زندان آزاد می شود و به سراغ املاک خود می رود و متوجه می شود خواهر میشل ، ترز و مادرش در خانه او مستقر شده اند و نفرت زیادی از شاول دارند . به همین دلیل او خود را معرفی نمی کند و به عنوان باغبان پیش آنها مشغول به کار می شود و سعی می کند به صورت غیر مستقیم از نفرت آنها از خودش بکتهد و در این میان عاشق ترز می شود اما به ناگهان مردی پیدا می شود و خود را شاول معرفی می کند و با چرب زبانی موفق می شود دل ترز را به دست اورد . شاول متوجه می شود او پسر یکی از هم بندانش در زندان است که قصه انتقال اموال را شنیده و برای تصاحب اموال خود را به جای شاول جا زده است . در درگیری بین شاول و مرد حیله گر شاول کشته می شود و مرد توسط نیروهای مقاومت دستگیر می شود اما شاول پیش از مرگ به هویت واقعی خود نزد ترز اعتراف می کند و ترز نیز او را می بخشد .

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها