سالي و قول سينمايي هاي آخر هفته

تاریخ انتشار: چهار شنبه 3 شهریور 1400
پخش فيلم هاي سينماي «سالي» با بازي تام هنكس در روز پنجشنبه 4 شهريور و «قول» در روز جمعه 5 شهريور
تعداد بازدید: 589 دریافت فیلم

پخش فيلم سينماي سالي به كارگرداني كلينت ايستوود در روز پنجشنبه 4 شهريور 1400 در برنامه ساعت سينما

آخرین فیلم فصل اول برنامه «ساعت سینما» با نقد، بررسی و پخش فیلم «سالی» به پایان می رسد.
حضور کلینت ایستوود، به عنوان کارگردان و تام هنکس به عنوان بازیگر نقش اول، این اثر را از دیگر آثار سینما متمایز کرده است.
این فیلم داستان خلبان سالی سالنبرگر است که در سال ۲۰۰۹ پس از برخاستن از فرودگاه یکی از موتورهای هواپیمایش را از دست می‌دهد و به ناچار بر روی رودخانه هادسون فرود می آید. به این ترتیب اگرچه او جان مسافران هواپیما را نجات می‌دهد اما هیات تحقیق امنیت حمل و نقل کشور وارد عمل می‌شود تا ببیند آیا فرود آمدن روی رودخانه تنها راه ممکن بوده است یا خیر؟
«سالی» سال ۲۰۱۶ در ژانر زندگینامه ای تولید و از سایت تخصصی IMDB  امتیاز ۷.۴ از ۱۰ را از مخاطبان و منتقدان کسب کرده است.
علاقمندان هنر سینما می تواند بیست و هفتمین قسمت برنامه «ساعت سینما» را به همراه فیلم «سالی»، روز پنج شنبه، ۴ شهریور، ساعت ۲۰:۳۰ و تکرار آن را در ساعت‌های ۲:۳۰ بامداد و ۸:۳۰ صبح روز بعد، از شبکه چهار سیما تماشا نمایند.

* * *

پخش فيلم سينماي قول پرخرج ترین فیلم تاریخ سینمای چین به كارگرداني گايگه چن در روز جمعه 5 شهريور 1400 ساعت 20:30

آخرین فیلم چن کایگه، کارگردان معروف چینی، با عنوان «قول - The promise» روز جمعه، ۵ شهریور، ساعت ۲۰:۳۰، از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
«قول» محصول سال ۲۰۰۵ کشورهای چین، کره جنوبی و آمریکاست که با هزینه ۴۰ میلیون دلاری پرخرج ترین فیلم تاریخ سینمای چین و مدعی بهترین فیلم خارجی اسکار ۲۰۰۶ بوده است.
این فیلم توأم با تخیل، ایهام، تفکر و زیباشناختی، داستان یکی از زنان کاخ سلطنتی است که با قدرتی که از عشق به دست آورده، تصمیم خارق‌العاده می‌گیرد و سعی می‌کند برای تجربه عشق واقعی، مسافرت در زمان را تجربه کند.
فیلم چن کایگه، فیلم اسطوره ای و حماسی در ژانر فانتزی - اکشن است. او با گردآوری بازیگران مطرح کشور های آسیای جنوب شرقی همچون؛ دونگ کن جانگ، هیریوکی سانادا، سسیلیا چیونگ و نیکلاس تسه، تلاش نموده فیلم تاثیر گذاری تولید کند.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها