"چاقو کشی" و "بهترین دشمنان"

تاریخ انتشار: سه شنبه 5 مرداد 1400
فیلم های سینمایی چاقو کشی در روز پنجشنبه 7 مرداد و فیلم سینمایی بهترین دشمنان در روز جمعه 8 مرداد از شبکه چهار پخش می شود.
تعداد بازدید: 91

فیلم های سینمایی چاقو کشی ( 2019) به کارگردانی رایان جانسون  در روز پنجشنبه 7 مرداد و فیلم سینمایی بهترین دشمنان (2019)  به کارگردانی رابین بیسل در روز جمعه 8 مرداد ساعت 20:30 از شبکه چهار پخش می شود.

داستان فیلم چاقو کشی:

نویسنده مشهور و ثروتمند رمان‌های جنایی به نام هارلن ترومبی، همه خانواده خود را به جشن تولد ۸۵ سالگی‌اش دعوت می‌کند اما وقتی بعد از مراسم، هارلن به طرز مشکوکی به قتل می‌رسد، یک کارآگاه خصوصی وارد ماجرا می‌شود تا راز قتل را کشف کند. این در صورتی است که تمام اعضای خانواده هارلن می‌توانند قاتل باشند.

داستان فیلم بهترین دشمنان:

سی‌پی الیس، رهبر کوکلوس‌کلان در دورهام در کارولینای شمالی در حال رهبری این فرقه برای جلوگیری از دادن امتیاز به سیاهان است. انا اتواتر زن سیاهپوست مبارز هم در جناح روبروی او قرار دارد و این دو به شدت از هم بیزارند. روزی مدرسهٔ سیاهپوستان شهر در آتش می‌سوزد. اکنون کودکان سیاهپوست نیاز به مدرسه دارند و نژادپرستان سفید هم مخالف آمدن آنها به مدرسهٔ سفیدپوستان هستند. برای رفع این مشکل، مقامات برای پرهیز از هر برخوردی دست به دامان یک فعال سیاهپوست به نام ریدیک می‌شوند که سابقهٔ برگزاری گردهمایی‌هایی میان گروه‌های متعارض را دارد. ریدیک به سراغ انا و سی‌پی رفته و به عنوان رهبران سرسخت مخالف هم از آنها می‌خواهد تا رهبری یک دوره نشست حل اختلاف را برعهده بگیرند. در طی این نشست تعداد برابری سفیدپوست و سیاهپوست انتخاب می‌شود تا در روز پایان در یک مجلس سنا رأی نهایی را صادر کنند. در طی این گردهمایی‌ها، سیاهان و سفیدان با مشکلات هم بیشتر آشنا می‌شوند. انا متوجه می‌شود که سی‌پی که دچار بحران مالی است، برای تأمین مخارج نگهداری یکی از فرزندانش که به سندروم داون مبتلاست در تنگناست، پس خودسرانه مخارج او را تقبل می‌کند. از طرفی کوکلوس‌کلان‌ها بی‌هماهنگی سی‌پی نمایندگان سفیدپوست را برای عدم رأی دادن به ادغام مدرسه زیر فشار و تهدید می‌گذارند. نهایتاً در روز رأی‌گیری، سی‌پی که عقاید پیشینش دچار تزلزل شده، با اعلام استعفا از عضویت در کوکلوس‌کلان، به نفع ادغام مدرسه رأی می‌دهد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها