مجموعه تلویزیونی پلیسی و جنایی فرانک ریوا

تاریخ انتشار: چهار شنبه 24 دی 1399
سریال خارجی "فرانک ریوا " از 17دی ماه هر شب ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه چهار سیما پخش می شود.
تعداد بازدید: 454

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، "فرانک ریوا " به کارگردانی فیلیپ ستبون محصول شبکه تلویزیونی فرانسه است.  این سریال 13 قسمتی از چهارشنبه هر شب ۳۰ دقیقه بامداد پخش و در ساعت ۱۸ بازپخش می شود.

 آلن دلون در نقش فرانک ریوا، ژاک پرن در نقش اگزاویه، سوفی فون کسل در نقش کمیسر لیدیا هرزوگ، سدریک شوالم در نقش اروه سباستین، میری دارک در نقش کاترین، السا کیکوین در نقش ژولیت، فرانسوا وینسنتلی در نقش گوی بوسکما، متیو روزی در نقش ژان-لوک روت، فیلیپ لروی در نقش نوربرت لوژیا، لوئی مارکز در نقش ماکسیم لوجیا، نیکول کالفان در نقش مدلین، ژان-لوک دوفین در نقش رنو برسون، آندری پوس در نقش پل پونتوکیو، ایو آفونسو در نقش رومان، پاسکال دمولون در نقش ژان-لوک مارسلین از جمله بازیگران این سریال هستند.

داستان این مینی‌سریال درباره‌ی «فرانک ریوا» (با بازی آلن دلون) کمیسر سابق شهر پاریس است که بعد از ۲۵ سال تبعید برای حل یک پرونده دوباره به پاریس برمی‌گردد. او در پاریس با نوربرت لوژیا که سر دسته‌ی اوباش است و پسرش ماکسیم روبه‌رو می‌شود؛ در همین راستا او وظیفه دارد تا تیم جدیدی برای مقابله با اوباش لوژیا تشکیل دهد. اما چیزی که انتظارش را ندارد روبه‌رو شدن با عشق سابقش «کاترین» (با بازی میری دارک) است؛ زنی که هنوز به او علاقه دارد

سریال «فرانک ریوا» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر شب از شبکه چهار سیما پخش می شود.

دسته بندی :
برچسب :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها