«شیءِ ناشناس پرنده-UFO» در شبکه چهار /نقد و تحلیل «هتل بزرگ بوداپست» در ساعت سینما

تاریخ انتشار: چهار شنبه 3 دی 1399
"هتل بزرگ بوداپست" و "شیءِ ناشناس پرنده" عنوان فیلم های سینمایی است که 5 و 6 دیماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود. .
تعداد بازدید: 2120

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، «ساعت سینما» عنوان برنامه سینمایی شبکه چهار است که هر پنجشنبه شب ساعت ۲۰:۳۰ با اجرای محمدرضا مقدسیان از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.  این برنامه پنجشنبه شب میزبان امیرشهاب رضویان کارگردان و فیلم نامه نویس می شود تا به تحلیل و بررسی فیلم سینمایی «هتل بزرگ بوداپست» به کارگردانی «وس اندرسون»بپردازد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی کریس اونز و اد هریس خواهیم دید: در سال ۱۹۳۰ جنگ شروع شده است و هتل بزرگ بوداپست با تلاش فراوان مهماندار و شاگردش هنوز مکانی آرام و دیدنی است. اما یکی از مشتریان همیشگی هتل که زن پیری است می‌میرد و یک نقاشی ارزشمند به مهماندار ارث می رسد، با این اتفاق همه چیز تغییر می‌کند. حالا پسر این زن پیر تلاش می کند به هر روشی این تابلوی نقاشی را از چنگ مهماندار درآورد..‌‌‌.
ساعت سینما برنامه سینمایی است که فصل اول آن در ۲۶ قسمت به تهیه کنندگی و کارگردانی یوسف منصوری در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تولید می‌شود و پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود.

 

"شیءِ ناشناس پرنده" با نام اصلی "UFO"به کارگردانی رایان اسلینگر محصول ۲۰۱۸ آمریکا است که در ژانر علمی و تخیلی تولید شده، این فیلم جمعه ۵ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود. 
از بازیگران فیلم میتوان به الکس شارپ، جیلین اندرسون، الا پورنل، بِنجامین بیتی، دیوید استراترن، کن ارلی، برایان بومن، ریک چمبرز، لو پارکر، کیتی آیشلر و… اشاره کرد.
یک دانشجو ممتاز کالج از دوران بچگی اش شاهد یوفوها یا همان شیءِ پرنده ناشناس در آسمان بوده است. او معتقد است گزارش های اسرار آمیزی که از فرودگاه های مختلف کشور آمریکا منتشر شده در واقع مربوط به بشقاب پرنده ها می باشد. او سعی دارد از دانش ریاضی خود استفاده کند تا با کمک دوستش ناتالی و همچنین استاد حرفه اب ریاضی اش هندری ککس ، محل یوفوها را کشف کنند. این در حالی است که ماموران اف بی آی او را تحت نظر دارند و نمی خواهند او این مسائل را کشف کند. 
واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما جمعه ها ساعت ۲۰:۳۰ جدیدترین آثار از سینمای ایران و جهان را تقدیم علاقه مندان به هنر هفتم می کند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها