پخش یک فیلم سینمایی جدید از شبکه چهار سیما / «1408» و «نرودا» دو سینمایی آخرهفته شبکه 4

تاریخ انتشار: چهار شنبه 9 مهر 1399
شبکه چهار سیما،فیلم سینمایی«نرودا» محصول سال 2014 را برای اولین بار روز جمعه 11 مهرماه روی آنتن می برد.
تعداد بازدید: 340 دریافت فیلم

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، فیلم نرودا در ژانر زندگی نامه ای به کارگردانی "مانوئل باسولتو" محصول 2014 شیلی است.
پابلو نرودا شاعر معروف شیلیایی به عنوان سفیر در کشور های مختلف مشغول کار بود که در اسپانیا و کشور خودش اتفاقات سیاسی او را بیش از پیش به سمت مسائل سیاسی و گرایشات کمونیستی می کشاند. در سال 1945 گابریل گونزالس ویده لا با حمایت های نرودا و دوستانش به ریاست جمهوری شیلی انتخاب می شود. اما پس از مدتی نرودا در یک سخنرانی معروف عملکرد ریاست گونزالس را محکوم کرد. دولت گونزالس دستور بازداشت او را صادر کرد. 
جوزه سیکا، پائولینا هارینگتون، ماکس کوروالان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
نرودا به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما 11 مهر ماه ساعت 20:30 پخش می شود.
گفتنی است «1408» عنوان فیلم سینمایی دیگری است که در هفته جاری، پنجشنبه 10 مهرماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.
تریلر ترسناک "1408" به کارگردانی  مایکل هافستروم بر مبنای داستانی کوتاه از استفن کینگ استاد ادبیات وحشت ساخته شد و فیلمنامه‌ آن را مت گرین برگ، اسکات الکساندر و لاری کارازوسکی نوشته اند.
مایک انسلین نویسنده کتاب‌های ترسناک روح، اشباح و زندگی پس از مرگ را زاییده خیال آدمها می‌داند و آن را باور ندارد. در اتاق ۱۴۰۸هتل دلفین در نیویورک کشتارهای وحشیانه و مرموزی رخ داده بی آنکه رد پایی بر جا مانده باشد. هر چند سرپرست هتل به مایک در این باره هشدار می‌دهد، او بر آن می‌شود تا شبی را در این اتاق بخوابد. آنچه در آن شب پر از ترس و دلهره بر او می‌گذرد پایه باورهایش را سست می‌کند...
جان کیوسک و ساموئل ال جکسون در این فیلم بازی کرده اند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها